معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیروزی برجام بعد از سالیان متمادی در شرایطی که می توانست ما را در پرتگاه اقتصادی،جنگ و یا در کام توطئه های علیه ملت قرار دهد افتخاری بزرگ برای ایران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ علی اصغر جمشید نژاد افزود :پیروزی برجام که بعد از سالیان متمادی و فشار دشمنان برای تحمیل شرایطی که می توانست ما را در پرتگاه اقتصادی،جنگ و یا در کام توطئه های علیه ملت قرار دهد افتخاری بزرگ برای ایران است.

وی ادامه داد: تصور دشمنان بر این بود که ایران قادر نیست با 6 کشور بزرگ اقتصادی، صنعتی و نظامی مذاکره کند و در انجام خواسته های خود به نتیجه برسد اما با این پیروزی به همگان توانایی خود را در انجام امور نشان دادیم.

وی بابیان اینکه در یکی از برنامه های تبلیغاتی روحانی اعلام کرد ما می توانیم از وضعیت فعلی خارج و کاری کنیم که چرخه سانتریفیوژ بچرخد و زندگی و معیشت مردم تامین شود تصریح کرد : خوشبختانه با پیروزی امروز دانستیم که این تنها یک شعار انتخاباتی نبوده و اکنون شاهد به ثمر رسیدن این تلاش ها هستیم.

وی  اولین عامل پیروزی در این جنگ را موضع گیری، حمایت ها و رهنمودهای رهبری دانست و اظهار کرد: اگر تدبیر و درایت رهبر عظیم الشان اسلام نبود شاهد این موفقیت بزرگ نبودیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار مقاومت و صبوری مردم در برابر سختی ها و ناملایمات حاصل از تحریم ظالمانه را دومین عامل پیروزی دانست و اضافه کرد: همچنین توانایی تیم مذاکره کننده که با تمام چالشها و مشکلات موجود موفق به پیروزی در این مذاکرات شدند نباید نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حماسه ، ملی ، وعده ، دولت ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.