عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: منطقه مذکور از پتانسیل بالایی در سودآوری حاصل از طرح‌های رفاهی و تفریحی برخوردار است.

بهزاد درخشان عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش سازنده و حائز اهمیت زیر ساخت های رفاهی و تفریحی در افزایش امید به زندگی اظهار کرد: موقعیت منطقه‌ای شهریار به عنوان نگین سبز استان تهران ایجاب می‌کند تا با تعریف و اجرای طرح های بنیادی،نیازهای شهری منطقه مورد اشاره با عنایت به تراکم جمعیتی موجود به نحو موثرتری تامین شود.

وی افزود: جو بخش خصوصی و تزریق سرمایه گذاری های عمومی مولفه‌ای حائز اهمیت در رشد و تقویت امکانات این عرصه به شمار می‌رود و مجموعه شورای شهر تلاش می‌کند در راستای تحقق این امر از هیچ اقدام سازنده‌ای دریغ نکند.

درخشان گفت: موقعیت جغرافیایی شهریار و همجواری آن با تهران، کرج، قدس و ملارد ظریفیتی ویژه محسوب می شود که با توسعه مضاعف امکانات تفریحی و گردشی می‌توان به گردش مالی و سودآوری حائز اهمیتی در این شهر نائل شد.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار یاد آور شد: پروژه شهربازی شهرک صدف از نمونه طرح‌هایی است که بر مبنای چنین رویکردی در برنامه های عمرانی شورای شهر این منطقه گنجانده شده و تلاش می‌کنیم با بروز و مشارکت بخش خصوصی زمینه لازم برای بهره برداری از چنین طرح‌هایی بیش از پیش تسهیل شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تفریحی ، گردشگری ، رفاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار