نتایج بدست آمده در رقابت های هندبال جام ملت های آسیا حاکی از تبانی تیم های عربی برای صعود به مسابقات جام جهانی فرانسه است.

تبانی پشت پرده عرب ها برای حضور در جام جهانی
به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در حالی برگزار شد که اتفاقات زیادی در پس پرده افتاد.

شنیده ها حاکی از این است که تیم چند ملیتی قطر با تیم ملی جوانان در این مسابقات شرکت می کند چرا که حضور تیم قطر در فرانسه از قبل قطعی شده است.

قرعه کشی مسابقات در منامه برگزار شد و تمی های بحرین، امارات، عربستان، لبنان و چین همگروه تیم ایران شدند.

در گروه دیگر تیم های قطر، ژاپن، کره جنوبی، عمان با یکدیگر همگروه شدند.

عملکرد خوب شاگردان عرفان و کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات انتخابی المپیک یورو 2016 باعث شد تا تیم های بحرین و عربستان صعود ایران را به دور بعد به راحتی دیده و یکی از تیم های راه یافته به جام جهانی قلمداد کنند.

با این شرایط بین تیم های عربستان و بحرین یکی شانس حضور در دور بعد و جام جهانی فرانسه را دارد.

در گروه مقابل ایران تیم های ژاپن و کره جنوبی در غیاب تیم اصلی چند ملیتی قطر بخت صعود به دور بعد قلمداد می شوند.

پس به این صورت تیم سوم گروه ما شانسی نخواهد داشت، بنابراین بحرین و عربستان خواستار حضور تیم اصلی قطر در این رقابت ها شدند و موفق شدند نظر قطری ها را جلب کنند.

حضور تیم قطر در مرحله بعد مسابقات شانس تیم های سوم برای کسب سهمیه 4 را مهیا می کند. از طرفی تیم های عربستان و بحرین اطلاعی از آشفتگی غیبت شریونرها و بازیکنان اصلی تیم ایران نداشتند.

دیدار تیم های عربستان و ایران تمام معادلات آن ها را بر هم زد و برد برابر تیم ایران آن ها را به شوک فرو برد، تا جایی که میانشان از بابت صعود تیم های بحرین و عربستان به دور بعدی به عنوان تیم اول و دوم راحت شد و شرایط سومی اماراتی ها را محیا می کنند.

شاید مساوی کردن عربستان مقابل اماراتی ها و کسب نتیجه 17-17 اولین استارت تبانی باشد. باید منتظر ماند تا دیدارهای بعدی در بین دو گروه تیم های شرکت کننده در مسابقات مردان آسیا چه پیش می آید.

انتهای پیام /

برچسب ها: هندبال ، قطر ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار