تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا 36 بر 18 مقابل چین به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدار خود از هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال جام ملت‌های آسیا، ساعت 15:30 در سالن خلیفه منامه، برابر تیم چین قرار گرفت. 

تیم ایران در نیمه نخست بازی برتری نسبت به حریف خود به نمایش گذاشت. حضور موثر امید سه‌کناری و افشین صادقی به ایران کمک کرد تا ابتکار عمل را به دست بگیرد و در پایان این نیمه، 17 بر 10 برنده به رختکن برود. 

با آغاز نیمه دوم، برتری کاملاً به اردوی ایران آمد و تیم ایران موفق شد با بازی خوب و پویا نوروزی نژاد بارها دروازه حریف را گشود. در این نیمه سعید حیدری‌راد از ابتدا به جای برخورداری، در سنگر ایران قرار گرفت. 

عرفان که برتری را کاملآً در چنگ شاگردانش می‌دید، از نیمکت خود بیشتر بازی گرفت و بازیکنانی مانند حجت راه‌شناس بیشتر به بازی رفتند. هرچند چینی‌ها می‌کوشیدند فاصله را کمتر کنند اما ضربه پنالتی راه‌شناس، حسن ختامی برای جشنواره گل ایران در این دیدار بود تا تیم کشورمان در پایان به برتری 36 بر 18 برسد. 

برای تیم کشورمان پویا نوروزی‌نژاد 6 گل، افشین صادقی پنج گل، امید سه‌کناری پنچ گل، سلامان بربط چهار گل، مهرداد صمصامی چهار گل، علیرضا موسوی چهار گل، میالد مسائلی سه گل، مهدی موسوی 2 گل و سجاد ندری یک گل به ثمر رساندند. 

همچنین افشین صادقی و مهرداد صمصامی از تیم کشورمان با کارت زرد داور جریمه شدند  و سلامان بربط هم در نیمه دوم، 2 دقیقه اخراج شد. 

تیم ملی هندبال ایران پس‌فردا در چهارمین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا برابر تیم ملی بحرین، میزبان هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، تیم ملی ، ایران ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار