در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، ساختمان اداری و مرکز فیزیوتراپی هیئت پزشکی ورزشی استان با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رئیس فدراسیون پزشکی کشور اظهارکرد: مرکز فیزیوتراپی هیئت پزشکی ورزشی در استان با هدف تمرکز زدایی و توانمند کردن استان ها، مرکز درمانی در استان ها راه اندازی شده است.


غلامرضا نوروزی افزود: تمرکز زدایی به فضای فیزیکی مناسب و امکانات کامل نیاز دارد مراجعه به مرکز کمتر شود به همین منظور افتتاح ساختمان اداری و مرکز فیزیوتراپی قزوین در مرکز استان و در محدوده ای نزدیک به اماکن ورزشی احداث شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه گفت: با تلاش فدراسیون و هیئت پزشکی ورزشی این مرکز در استان راه اندازی شد زیرا نیاز به یک مرکز درمانی برای رفع آسیب دیدگی های ورزشکاران و قهرمانان کاملا احساس می شد و با افتتاح این مراکز بخشی از مشکلات ورزشکاران رفع خواهد شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان هم در این مراسم اظهارداشت: با همکاری فدراسیون ساختمان اداری هیئت استان به مساحت ۲۰۰ متر در خیابان غیاث اباد خریداری شد که در آن ساختمان اداری، محل برگزاری کلاس های آموزشی، مشاوره و ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران پیش بینی شده است.

سعید اسکویی افزود: مرکز فیزیوتراپی هم که از نیازهای اصلی ورزش استان بود در مجموعه غدیر راه اندازی شده است.

وی یادآورشد: برای احداث ساختمان های یاد شده با همکاری فدراسیون بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

در حاشیه این مراسم مقرر شد بیمه ورزشکاران بدون احتساس زمان عقد قرارداد و از زمان ثبت نام به مدت یکسال تمام دارای اعتبار باشد.


انتهای پیام/ی



 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.