صاردات عسل نسبت به هشت ماه گذشته با حذف استاندارد اجباری و تبدیل آن به تشویقی کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غفلت دولت از سیب زمینی کاران تا شانه خالی کردن دولت به بهانه کمبود نقدینگی از مهم ترین رویدادهای هفته گذشته کشاورزی است:


عضو شورای ملی زعفران گفت: شکست حباب کاذب دو میلیونی قیمت زعفران به گوش می‌رسد.


رئیس انجمن تولید کنندگان قارچ گفت: تولید کنندگان با افزایش صادرات قارچ به سبب ثبات قیمت‌ها در بازارهای هدف دیگر دغدغه نوسانات قیمت را نخواهد داشت.


نائب رئیس اتحادیه باغداران گفت: گرچه قاچاق میوه در سطح وسیعی نیست اما می‌تواند تأثیر به سزایی در قیمت محصولات داخل داشته باشد.


رئیس هئیت مدیره انجمن سیب زمینی گفت: باتوجه به قیمت‌های فعلی سیب زمینی کاران انگیزه خود را برای سال زراعی آینده از دست داده‌اند و حال لازم است که دولت به تعهدات قبلی خود عمل کند.


نائب رئیس اتحادیه باغداران گفت: با ورود گوجه فرنگی از چابهار و بوشهر قیمت‌ها روند کاهشی را تجربه کردند.


انگور شیلی، کدو حلوایی ترکیه، سیر چینی، پرتغال مصری، شاه بلوط و نارنگی پاکستانی با حجم بالایی به صورت قاچاق به کشور وارد می‌شود.

دبیر دوم کمیسیون کشاورزی گفت: دولت به بهانه نبود نقدینگی در در خزانه از پرداخت حق مسلم کشاورزان تفره می‌رود.


مدیرعامل اتحادیه سراسری تولیدکنندگان مرغ تخم‌گذار گفت: با افزایش عرضه گسترده و مستقیم تخم‌مرغ تا چند روز آینده جلوی افزایش غیرعادی و حباب‌گونه قیمت تخم‌مرغ گرفته می‌شود.


مدیرعامل اتحادیه زنبورداران گفت: صادرات عسل نسبت به هشت ماه گذشته با حذف استانداردهای اجباری و تبدیل آن به تشویقی کاهش پیدا کرده است.


مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان گفت: در صادرات میگو به روسیه به سبب انحصاری که وجود دارد تنها 19 شرکت می‌توانند محصولات خود را صادر کنند.


عدم اجرای حک شدن قیمت بر روی تخم مرغ موجب شده تا دلالان هر طور که می خواهند جولان دهند و در این میان مصرف کننده فقط ضرر کند.


مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی گفت: با اجرای برجام ممکن است افزایش قیمت لبنیات صورت پذیرد.

انتهای پیام/











اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار