استاندار اردبیل گفت: رکود اقتصادی در استان اردبیل حاکم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: استان اردبیل هم‌اکنون در رکود اقتصادی بزرگی قرار گرفته است که امید‌ می‌رود با شکسته شدن تحریم‌های اعمال شده علیه ایران و اجرای طرح برجام هرچه زودتر شاهد پویایی استان و رفع رکود اقتصادی حاکم در منطقه باشیم.

وی با اشاره به این که حوزه اقتصادی بخش مهمی از سرمایه‌ها و اعتبارات یک استان را دربر می‌گیرد، تصریح کرد: با توجه به این که بحث اقتصاد مقاومتی یک مقوله بسیار پیچیده و در عین حال از حساسیت بالایی برخوردار است باید توجه داشت تااز کوچکترین فرصت به دست آمده برای رونق و تحقق اقتصاد مقاومتی در استان استفاده کرد که این فرصت هم‌اکنون با شکسته شدن تحریم‌های ایران به دست آمده است.

استاندار اردبیل لغو تحریم علیه ایران را خوش یمن عنوان کرد و افزود: امروز کشورمان در شرایطی شاهد این موفقیت عظیم و تجربه بزرگ تاریخی است که دشمنان این مرزوبوم با ارایه پروژه ایران‌هراسی تلاش دارند تا ما را از دور رقابت بر سر انرژی هسته‌ای و اقتصاد مقاومتی خارج کنند که ملت ایران باید با هوشیاری تمام در مقابل این نقشه‌های شوم استکبار جهانی بایستند.

خدابخش بیان کرد: امروزه نه تنها غرب و آمریکا حق تجاوز به خاک ایران را ندارند بلکه با ایران بر سر میز مذاکره نشسته و خواستار لغو تحریم‌ها شدند و این خود حماسه بزرگی در تاریخ ایران محسوب می‌شود که به دست ملت کشور انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

وی با بیان این که اکنون تدبیر و عقلانیت سبب اجرای برجام شده و نیز زمینه‌ساز پیروزی ملت ایران است، اظهار داشت: ملت غیور ایران باید با سختی‌ها و دشواری‌های دستیابی به این پیروزی بزرگ را مطالعه کرده و در تعمیق دانش و علم سیاسی و نیز پویایی بیش از پیش کشورمان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هسته‌ای تلاش کنند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، رکود ، اقتصادی ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.