نشر ادبی الف در اولین سال حضور خود در نمایشگاه بین المللی کتاب بیش از صد عنوان کتاب به همراه می‌آورد.

نیما معماریان مدیر اجرایی نشر ادبی الف در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: با بیش از صد عنوان کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور خواهیم یافت.
 
وی گفت:نشر ادبی الف حامی شاعران و نویسندگان جوان و نوقلم بوده اما همیشه از سایه بزرگان حوزه ادبیات نیز برخوردار است. 

معماریان عنوان کرد : امسال اولین سال حضور نشر ادبی الف در نمایشگاه بین المللی کتاب است و با توجه به پتانسیل مجموعه‌های چاپ شده نمایشگاه بین المللی یکی از موفق ترین دست‌آوردهای نشر ادبی الف خواهد بود.
 
مدیر اجرایی نشر ادبی الف خاطر نشان کرد : از جمله مجموعه‌هایی که در نمایشگاه کتاب حضور خواهند داشت می‌توان به «معمای پیراهن تو» و «شکل‌های مرگ» اثر حمیدرضا شکارسری، «من رویاهایم آبی‌ست نه روزگارم»، «یکی در شعرهای من موهایش را شانه می کند» و «تو فقط در شعرهای من زیبا بودی» اثر رضوان ابوترابی ، «کلید درم نور خورشید است»، «بال هایش را کنار شعرم جا گذاشت و رفت»، «پس از عبور درناها»، «باران بگیرد، می رویم» اثر واهه آرمن و همچنین آثار شاعرانی نظیر: سیروس نوذری، بهزاد خداویسی، عباس کریمی عباسی، صلصال گیلانی، جمال بیگ و... . همچنین می‌توان به حضور شاعران جوانی همچون پویا جمشیدی، محسن انشایی، عبدالمهدی نوری، مهسا خانبانی ، ارغوان جهانگیری ، بارما شریبی و .... اشاره کرد.
 
لازم به ذکر است از مجموعه هایی که این نشر در سال جاری به چاپ رسانده می توان به مجموعه هایی همچون زخم ها پا به پای من پیر می شوند اثر رضا اکوانیان و یک جای کار می لنگد اثر مجید حاتمی و چندین مجموعه ی دیگر اشاره کرد که به چاپ دوم رسیده اند .‌‌‌



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.