دیدار جنجالی تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام با شکست 84 بر 73 میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام ساعت 16 امروز در سالن امام خمینی (ره) گرگان و با حضور بیش از چهارهزار تماشاگر آغاز شد. 

شهرداری‎‌چی‌ها این دیدار را بابک نظافت (کاپیتان)، عدنان دورقی، مهدی بنی کچوئی، رایان حامد سهراب‌نژاد و رایان ریچاردز آغاز کردند. آن سوی میدان هم مهران شاهین‌طبع ادگار سوسا، بهنام یخچالی، سعید داورپناه، آرمان زنگنه و میثم میرزایی را ابتدای بازی به میدان فرستاد. 

کوارتر نخست این دیدار علی‌رغم بازی خوب رایان ریچاردز و امتیازات پیاپی این بازیکن برای شهرداری گرگان با برتری 21 بر 17 پترو به پایان رسید. در کوارتر دوم هم پتروشیمی بندرامام با کار خوب ادگار سوسا و بهنام یخچالی ابتکار عمل را از حریف خود گرفت تا در پایان این کوارتر 21 بر 19 به برتری برسد و در مجموع 42 بر 36 نیمه نخست را برنده به رختکن برود. 


با آغاز نیمه دوم، پتروشیمی یک بازی طوفانی به نمایش گذاشت. حضور جلیل آکیندله کفه ترازو را در حمله به سود پترو سنگین کرد تا این تیم با چند پرتاب پیاپی 48 بر 36 از میزبان پیش بیفتد. بالاخره پس از چند دقیقه شهرداری با همکاری ریچاردز و سهراب‌نژاد نخستین سبد نیمه دوم را دشت کرد ولی کار خوب آکیندله و زنگنه در ترکیب پترو، بازهم فاصله امتیازات را زیاد کرد تا در امتیاز 57 بر 40 ایزدپناه تقاضای وقت استراحت کند اما در بازگشت 2 تیم به میدان پرتاب رسول مظفری اختلاف را به 20 امتیاز رساند. پس از چند رفت و برگشت بالاخره شهرداری گرگان با پرتاب سه امتیازی دورقی، طلسم شکن شد اما پتروشیمی در پایانی این کوارتر 65 بر 43 از میزبان خود پیش افتاد. 

آغاز و پایان جنجال! 
شهرداری گرگان کوارتر چهارم را بهتر آغاز کرد و موفق شد چند امتیاز پیاپی بگیرد تا سکوهای خاموش سالن دوباره به خروش بیایند. کار خوب صبوری چندامتیاز متوالی به حساب میزبان واریز کرد و با چند فول گل این بازکن فاصله کمتر شد. پرتاب سه امتیازی ریچاردز یک بار دیگر سالن را منفجر کرد تا در امتیاز 72 بر 60 شاهین‌طبع بازهم وقت درخواست وقت استراحت کند اما در همین لحظات صدای تماشاگران گرگانی درآمد و درگیری آن‌ها با نیمکت و بازیکنان پتروشیمی، به ویژه ادگار سوسا باعث شد لحظاتی این بازی قطع شود. پس از وقفه چند دقیقه‌ای 2 تیم به زمین بازگشتند و این بار وارتان بیدروسیان هم برای شهرداری به میدان آمد. کار خوب این بازیکن و صبوری اختلاف را به 11 امتیاز کاهش داد اما فرصتی برای شاگردان محمدمهدی ایزدپناه باقی نمانده بود و آن‌ها به ناچار رو به بازی پیرامونی و خطاهای متعدد آوردند. حضور نظافت به جای بنی کچوئی مصدوم هم باعث شد کاپیتان شهرداری یک سه امتیازی روحیه بخش در پایان بازی به سود تیمش به ثمر برساند. در ادامه اما بازهم تماشاگران گرگانی با پرتاب سنگ و دیگر اشیاء مانع ادامه دیدار شدند تا این مسابقه درحالی که با برتری 84 بر 70 پترو دنبال می‌شد، ناتمام بماند اما نیروی انتظامی تماشاگران گرگانی را به بیرون سالن هدایت کرد و ثانیه‌های پایانی بازی دنبال شد. این دیدار جنجالی در پایان با برتری 84 بر 73 پتروشیمی بندرامام به پایان رسید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار