رقابت‌های هفته بیست‌و‌یکم سوپر لیگ بسکتبال ساعت 16 فردا با برگزاری چهار دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم از دور سوم سوپرلیگ بسکتبال فردا در چهار شهر گرگان، تهران، اراک و مشهد برگزار می‌شود. در مهمترین این دیدارها تیم شهرداری گرگان میزبان پتروشیمی بندرامام خواهد بود. تیم شیمیدر تهران این هفته استراحت می‌کند.

شهرداری گرگان – پتروشیمی بندرامام؛ کابوس صدرنشین در قلعه عقاب‌ها
شهرداری گرگان فردا در حالی میزبان پتروشیمی خواهد بود که حریف قدرتمندش هفته‌هاست در صدر جدول رده بندی جا خوش کرده است  و با گذشت 20هفته از شروع لیگ 18 برد چهار باخت در کارنامه خود دارد. چیزی که این بازی را مهیج‌ می‌کند برتری 70 بر 59 شهرداری گرگان در بازی قبل خود مقابل پتروشیمی است. باید دید این بار هم شاگردان ایزدپناه در یک بازی خانگی، موفق به شکست تیم صدرنشین می‌شوند یا نه.

دانشگاه آزاد – نیروی زمینی؛ پیشروی ارتش سری به حکیمیه
نیروی زمینی فردا در سالن حکیمیه به میزبانی دانشگاه آزاد به میدان می‌رود. یاران مصطفی هاشمی در بازی رفت و برگشتشان مقابل نیروی زمینی موفق به کسب 2 پیروزی مقتدرانه شدند. دانشگاه آزادی‌ها اگر فردا هم عنوان برتری این مسابقه را به دست بیاورند، می‌توانند جایگاه خودشان را در جدول  یک پله ارتقا ببخشد و با تفاضل گل بیشتر، رتبه سوم جدول را از چنگ شمیدر در بیاورند. از طرف دیگر شاگردان محمدرضا اسلامی هم که هفته‌های خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند، برای پیروزی در بازی فردا انگیزه های کافی دارند. 

شهرداری اراک – پالایش نفت آبادان؛ نیم‌نگاه سامری به صدر جدول
در دیگر دیدارهای حساس فردا نفت آبادان به میزبانی شهرداری اراک، در سالن امام خمینی (ره) این شهر به مصاف شاگردان محمد کسایی‌پور می‌رود. این دو تیم در هر 2 بازی قبلشان مارتن سختی را پشت سر گذاشته‌اند و با اختلاف امتیاز اندک  در بازی رفت نفت آبادان برتری مسابقه را به دست آورد و در بازی برگشت شهرداری اراک به پیروزی رسید. شاگردان حماد سامری با امتیاز کامل این بازی می‌توانند رویای صدر نشینی خود را هرچه بیشتر تقویت کنند و شهرداری اراک هم با پیروزی در این دیدار می‌تواند جهش یک یا حتی 2 پله‌ای در جدول داشته باشد.

ثامن مشهد – شهرداری تبریز؛ رونمایی جانشین ارسلان
شهرداری تبریز که هر دو بازی قبل خود را مقابل ثامن، به این تیم واگذار کرده است و با حذف تیم آینده سازان از لیگ، در قعر جدول رده بندی قرار دارد، برای بیرون آمدن از کابوس این شکست‌ها باید در مسابقه فردا تلاش بیشتری کند. از طرفی شاگردان مهران حاتمی هم  برای برگشتن به کورس قهرمانی فصلی و قرار گرفتن بین تیم‌های مدعی فرصت چندانی ندارند و باید امتیاز کامل این مسابقه را به دست بیاورند. حضور شهاب‌الدین ریحانی، بازیکنی که مشهدی‌ها پس از منتفی شدن حضور ارسلان کاظمی آن را به ترکیب ثامن اضافه کردند، از نکات جالب بازی خانه بسکتبال مشهد است. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار