نیمه نخست دیدار بسکتبال تیم‌های شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام با شکست 42 بر 36 میزبان همراه بود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام ساعت 16 امروز در سالن امام خمینی (ره) گرگان و با حضور بیش از چهارهزار تماشاگر آغاز شد. 

شهرداری‎‌چی‌ها این دیدار را بابک نظافت (کاپیتان)، عدنان دورقی، مهدی بنی کچوئی، رایان حامد سهراب‌نژاد و رایان ریچاردز آغاز کردند. آن سوی میدان هم مهران شاهین‌طبع ادگار سوسا، بهنام یخچالی، سعید داورپناه، آرمان زنگنه و میثم میرزایی را ابتدای بازی به میدان فرستاد. 

درخشش ریچاردز
پتروشیمی سبد اول را با پرتاب 2 امتیازی سوسا دشت کرد اما میزبان خیلی زود پاسخ داد و کار را به تساوی کشاند. در ادامه هم بازی خوب رایان ریچاردز باعث شد گرگانی‌ها ابتکار عمل را به دست بگیرند. این موضوع باعث شد حامد حسین‌نژاد در ترکیب پترو به میدان برود. کار خوب بازیکنان پترو باعث شد این تیم در امتیاز 15 بر 12 از حریف پیش بیفتد ولی خطای زنگنه روی ریچاردز باعث شد سه پرتاب آزاد در اختیار این بازیکن قرار بگیرد. سنتر انگلیسی-جامائیکایی شهرداری گرگان هر سه پرتاب خود را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود و بالاخره در پایان 10 دقیقه نخست برتری 21 بر 17 به سود پتروشیمی بندرامام روی اسکوربورد سالن گرگان ثبت شد. 

تک‌تیرانداز ناکام
با آغاز کوارتر دوم، پتروشیمی در یک غافلگیری چند امتیاز پیاپی از میزبان گرفت. آن سوی میدان فرهاد صبوری و محسن محمدی (ملقب به تک‌تیرانداز) به کمک شهرداری گرگان آمدند تا شاگردان ایزدپناه در اواسط کوارتر دوم 28 بر 27، تنها یک امتیاز از صدرنشین سوپرلیگ عقب باشند. شاهین‌طبع که شرایط را اینگونه می‌دید دست به کار شد و وقت استراحت درخواست کرد. در بازگشت 2 تیم به میدان سوسا با یک پرتاب زیبا بازهم اختلاف را زیاد کرد. کار خوب سعید صالحی می‌رفت کار را به تساوی بکشاند اما تیزهوشی سوسا و پرتاب منطقه‌ای یخچالی باعث شد پترو 33 بر 27 از میزبان پیش بیفتد. پرتاب‌های محمدی هم در این ثانیه‌ه نگرفت تا شهرداری‌چی‌ها اختلاف را کم نکنند. در ادامه کار خوب صبوری و بنی‌کچوئی بازهم اختلاف را به حداقل رساند اما پرتاب سه امتیازی یخچالی بازهم کار را برای میزبان سخت کرد. بازی درخشان صبوری چهار امتیاز دیگر برای شهرداری در پی داشت تا کار در امتیاز 36 به تساوی کشیده شود. لی‌آپ یخچالی و یک پرتاب آزاد داورپناه حساب کار را 39 بر 36 به سود صدرنشین کرد. اشتباه بنی‌کچوئی در پسین ثانیه‌های نیمه نخست ابتکار حمله را به پترو داد تا پرتاب ثانیه پایانی‌ آن‌ها حساب کار را 42 بر 36 به سود پتروشیمی بندرامام کند و میزبان بازنده به رختکن برود.

بهنام یخچالی با کسب 20 امتیاز، چهره شاخص نیمه نخست این دیدار بود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار