سرمربی تیم ملی والیبال ایران و تیم چارنی چراد رادوم لهستان با وجود نتایج ضعیف تیمش در لهستان معتقد است هنوز هم شاگردانش خوب کار می‌کنند و به زودی به روزهای خوب خود برمی‌گردند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رائول لوزانو با وجود اینکه تیم باشگاهی‌اش در دور برگشت رقابت‌های لیگ لهستان نتایج خوبی کسب نکرده است و متحمل سه شکست پیاپی شده ، معتقد است بازیکنانش هنوز هم خوب کار می‌کنند و توانایی این را دارند که به روزهای خوب خود بازگردند.
لوزانو درباره آخرین دیدار تیمش در مسابقات لیگ والیبال لهستان در گفتگو با یک رسانه لهستانی گفت: تیم من در این دیدار با مصدومیت برخی بازیکنان راهی میدان شده بود. با این حال بسیار امیدوارم پس از این دیدار باز هم پیروزی‌ با تیم ما همراه شود.
وی ادامه داد: اطمینان دارم تیم من با تغییرات کوچکی در نگرش خود و تعهد بیشتر و بهتر بازیکنان روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.
لوزانو جوان بودن ترکیب تیمش را یکی از دلایل شکست در شرایط حساس عنوان کرد وگفت: تیم من از بازیکنان جوانی تشکیل شده‌ است که هنوز تجربه کافی ندارند و برای بهتر شدن نیاز به زمان دارند. از طرفی برای اینکه این بازیکنان بتوانند تاثیرگذاری بیشتری روی روند تیم داشته باشند نیاز دارند که کار بیشتری کنند و با تلاش خود به اهداف خود برسند.
سرمربی با تجربه و آرژانتینی تیم چارنی چراد لهستان افزود: من به تیمم اعتقاد و ایمان دارم و معتقدم این تیم نیاز به تغییرات اساسی ندارد. اطمینان داشته باشید این تیم به زودی به روزهای خوب خود برمی‌گردد.
تیم والیبال چارنی چراد در پایان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ والیبال لهستان با 24 امتیاز در رده پنجم قرار دارد. این تیم در چارچوب هفته چهاردهم امروز باید به مصاف تیم زاکسا برود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار