لیبرو و کاپیتان تیم والیبال متین صالحین ورامین پس از برخی اظهارات درخصوص لیگ برتر والیبال به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، احسن الله شیرکوند، کاپیتان تیم والیبال متین صالحین ورامین پس از شکست سه بر صفر تیمش در دیدار با بانک سرمایه در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران به اظهاراتی در خصوص وضعیت برگزاری لیگ والیبال پرداخت.
در نهایت این بازیکن از سوی علی فرخی، رییس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تا اطلاع ثانوی با محرومیت مواجه شود. محرومیتی که عنوان شد به دلیل برخی مسائل حاشیه‌ای و گزارش ناظر این دیدار برای بازیکن تیم متین در نظر گرفته شده است.
بر اساس این تصمیم گرفته شده، جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به حاشیه‌های دیدار متین صالحین ورامین و بانک سرمایه و مصاحبه احسن الله شیرکوند در پایان این دیدار روز دوشنبه در محل کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد تا تصمیم نهایی درباره این بازیکن اتخاذ شود. 
این در حالی است که تیم متین صالحین ورامین پس از دیدار با بانک سرمایه در هفته‌های هجدهم و نوزدهم و در دیدار با ثامن‌الحجج خراسان و گوهر کویر زاهدان احسن‌الله شیرکوند را در اختیار نداشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار