سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در باره شکست تیمش مقابل پیکان گفت: این دیدار بار فنی بالایی نداشت و پیکانی‌ها به دلیل تسلط بیشتر در این بازی به برتری رسیدند.

عادل بناکار، در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از شکست سه بر یک تیم شهرداری تبریز در دیدار با پیکان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ، اظهار داشت: به خوبی می‌دانستیم که دیدار مقابل تیمی که بازیکنان خوب و کادر فنی با تجربه‌ای در اختیار دارد کار سختی خواهد بود. 
وی ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد فنی بازیکنانش ، افزود: باید تلاش بیشتری می‌کردیم. بازیکنان من در ست دوم دیدار با پیکان نمایش خوبی از خود ارائه دادند اما در سه ست دیگر نتوانستند همان تیم همیشگی باشند.
بناکار ادامه داد: متاسفانه درصد اشتباهات بازیکنان من در این دیدار زیاد بود. به خصوص در ابتدای بازی که آغاز چندان خوبی نداشتیم. پیکان هم از این فرصت استفاده کرد و بر بازی مسلط شد. 
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز درباره ادامه مسابقات لیگ و جایگاه فعلی تیمش در جدول رده‌بندی ، افزود: تا این هفته از مسابقات نتایج نسبتا خوبی کسب کردیم. هدف ما حضور در مرحله پلی‌آف و رسیدن به جمع چهار تیم نهایی است.
وی اضافه کرد: چهار هفته باقی مانده تا پایان مرحله نخست این مسابقات دیدارهای حساسی برای ما خواهد بود و باید با تمام توان در این مسابقات حاضر شده و حداکثر امتیاز را از آن کسب کنیم.
بناکار افزود: در دو هفته آینده دو دیدار خانگی خواهیم داشت. ابتدا باید به مصاف بازرگانی جواهری گنبد برویم و سپس در خانه پذیرای شهرداری ارومیه خواهیم بود. امیدوارم در این دو مسابقه بتوانیم امتیازهای لازم را کسب کنیم و جایگاه خود در جدول رده‌بندی را بهبود ببخشیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار