پرونده های ورودی تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد در ده ماه امسال ، در مقایسه با مدت مشابه پارسال ، شصت و پنج درصد کاهش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی مهاباد با اعلام این خبر گفت : در ده ماه امسال یکهزار و پنجاه پرونده در حوزه های بهداشت ، قاجاق کالا و ارز و خدمات به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان وارد و از این تعداد هزار و چهل و نه پرونده مختومه شده است.

درج نکردن قیمت با سی و پنج درصد و سیصد و پنجاه وچهار پرونده ، کم فروشی بیست و دو درصد با دویست وبیست و دو پرونده ، گرانفروشی با یازده درصد و صد و ده پرونده و عدم رعایت موازین بهداشتی عمده تخلفات در ده ماه گذشته بودند. و درحال حاضر ده نفر به دلیل این جرایم در زندان به سر می برند.

رسولی افزود : میزان پرونده های وارده به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان از پارسال هزار و هشتصد و بیست و شش پرونده بوده که همه ی آنها مختومه شدند. بگفته رئیس سازمان تعزیرات حکومتی مهاباد ، میزان وصولی پرونده های سال گذشته چهار صد و بیست و سه میلیون ریال بوده که با افزایش پنج و نیم برابری ، امسال به پنج میلیارد و سیصد میلیون ریال رسیده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.