پایگاه سلامت توحید در مهاباد راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، و به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ، راه اندازی این پایگاه از مصوبات طرح گسترش شبکه و همزمان با طرح تحول شهری است. هدف از اجرای برنامه تحول شهری ارائه خدمات به صورت فعال در تمام نقاط شهری و تأمین مراقبت های اولیه سلامت است.

مرزنگ افزود: پس ازتأمین اعتبار، نیروی انسانی و تهیه وسایل و ملزومات پزشکی ادارای این پایگاه راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این پایگاه در قالب طرح تحول سلامت در حوزه شهری است اضافه کرد: حدود دویست میلیون ریال برای راه اندازی این پایگاه صرف شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد:چهارنفرنیرو با عنوان کاردان وکارشناس مراقب سلامت در این پایگاه مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند این پایگاه جمعیتی بالغ بر ده هزار نفر از مناطق شهری مهاباد شامل کوی هژار، بلوار توحید،سنجان آباد و محمود کان،باغ اسماعیل آقا و محدوده ترمینال را زیر پوشش خدمات خود دارد.

 بر اساس اظهارات مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهاباد،در این پایگاه خدماتی مانند مراقبت ازمادران باردار،مراقبت از کودکان،سالمندان و میانسالان، تغذیه، تشکیل پرونده و ثبت دفاتر، ارائه خدمات فعال به جمعیت زیر پوشش بر اساس شرح خدمات، پیگیری مراقبت بیماران و افراد در معرض خطر، شناسایی عوامل و مشکلات اثر گذار در منطقه ارایه می شود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.