یزد؛

اجرای طرح پایش سلامت خانواده شهدادر بافق

طرح پایش سلامت برای خانواده های شهدای شهرستان بافق در حال اجراست..

اجرای طرح پایش سلامت خانواده شهدادر بافقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛  محمدرضا دهقان زاده رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق گفت:طرح پایش سلامت  به منظور  رسیدگی به وضعیت صد و سه  نفر از والدین شهدا ، چهل و نه نفر از همسران شهدا و صدو شصت و هشت نفر از جانبازان بیست و پنج درصد به بالا ، در شهرستان بافق در حال اجرا است.

دهقان زاده افزود: در راستای بررسی و رسیدگی به وضعیت جسمانی سیصدو بیست نفر از جامعه هدفِ این اداره ، اجرای طرح پایش سلامت در شهرستان بافق تا پایان امسال ادامه دارد.

وی هزینه پایش سلامت هرنفر را حدود هفتصدهزار ریال اعلام کرد و افزود: در این طرح افرادی که به وسایلی  چون عینک، دستگاه فشار خون، ، ویلچر وغیره نیاز دارند با هماهنگی اداره بنیاد شهید و بیمه ایران ، تجهیزات لازم خریداری و در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق با اشاره به اینکه طرح پایش سلامت هفت سال است که در شهرستان بافق اجرا می شودگفت: سال گذشته تنها والدین و همسران شهدا مشمول این طرح می شدند که امسال جانبازان بیت و پنج  درصد به بالا نیز، از این طرح استفاده می کنند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.