استاندار کرمانشاه در دیدار با معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: ایجاد اشتغال و فرصت‌های جدید شغلی با توسعه سرمایه گذاری بدست می‌آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی افزود: طی سالهای گذشته توجه بسیاری به توسعه مشاغل خرد و زودبازده صورت گرفت که متأسفانه نتیجه چندان مطلوبی برای اشتغال کشور در پی نداشت. 

رازانی بیان داشت: توسعه سرمایه گذاری با توجه به قابلیت‌هایی که در مناطق مختلف وجود دارد، می‌تواند زمینه اشتغال بیشتر در کشور را فراهم کند.

 معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت به دنبال تک رقمی کردن نرخ بیکاری در کشور است که این عدد بسیار قابل توجه است.

عیسی  منصوری ادامه داد: دولت در کوتاه مدت به دنبال رونق صنایع کوچک است که 80 درصد اشتغال کشور را تأمین می‌کنند تقویت صنایع بزرگ‌تر برنامه میان مدت ماست و در درازمدت نیز به دنبال توسعه بنگاه‌های دانش بنیان در کشور هستیم که از طرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای اشتغالزایی برخوردار هستند.

  وی در ادامه از برنامه‌های دولت برای حمایت از توسعه گردشگری در کشور خبرداد و گفت: سرعت ایجاد اشتغال در بخش گردشگری 2.5 برابر سایر حوزه‌هاست که این یک ویژگی بسیار قابل توجه است.  

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.