سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس جزئیات جلسه امروز بعدظهر کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس را تشریح کرد.

اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی با کلیات برنامه ششم موافقت کردندمحمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدون‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جزئیات جلسه امروز بعدظهر کمیسیون متبوع خود را تشریح کرد.

وی افزود: در جلسه امروز با حضور مقاماتی از قوای مجریه و قضاییه موادی از لایحه برنامه پنج ساله ششم توسعه مربوط به حوزه کاری دستگاه قضا مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
 
اسفنانی ادامه داد: در این جلسه و در مواد مصوب راهکارهایی که برای مقابله با مواد مخدر مورد بررسی قرار گرفت و همچنین بحث استعلامات و بانک‌های اطلاعاتی بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
 
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: با مصوبه امروز کمیسیون قوه قضاییه و دستگاه‌های زیرمجموعه آن مکلف شدند تا ساز و کار لازم را در جهت بهتر شدن استعلامات در نظر گیرند و اقدامات لازم را در این خصوص صورت دهند.
 
اسفنانی در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شد تا در خصوص استعلاماتی که دستگاه‌های اجرایی از یکدیگر دارند ردیف اعتباری خاصی در نظر گرفته شود و نیاز نباشد وقتی یک دستگاه دولتی از یک دستگاه دولتی دیگر در خصوص موضوعی استعلام می‌‌خواهد هزینه‌ای را پرداخت کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، کمیسیون ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار