معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمان گفت: در عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت در آذرماه با فعالیت دو کارخانه‌ی 120 تنی و 80 تنی آسفالت شهرداری کرمان، روزانه به‌طور متوسط 1600 تن آسفالت تولید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهندس محمدرضا فرقانی با اشاره به این که دو کارخانه مذکور همزمان روزانه 600 تن آسفالت در چهار مناطق شهری پخش کرده اند افزود: برای ارتقای کیفیت آسفالت، علاوه بر نماینده نظارت و مراقبت شهرداری، ناظر مقیم نیز در محل عملیات مستقر شده است.

وی بالاترین میزان آسفالت را در آذرماه ذکر و تاکید کرد: سازمان عمران هم در آذرماه طی 13 روز کاری، 11 هزار تن روکش آسفالت انجام داده است.

فرقانی با اشاره به اُفت تولید آسفالت در دی‌ماه و کاهش عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در شهر خبر داد و گفت: به دلیل نبود قطعات دستگاه‌های کارخانه‌ی آسفالت و مشکلات مالی در دی‌ماه روزانه تنها 83 تن آسفالت تولید شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری با بیان این که به‌طور متوسط روزانه در هر چهار منطقه 600 تن آسفالت پخش شد اظهار داشت: در مدت 22 روز، 13 هزار و 200 تن آسفالت پخش و 106 هزار مترمربع از معابر شهر لکه‌گیری آسفالت شد.

وی با اشاره به این که طبق مهلت قانونی شرکت آب و فاضلاب تا آخر بهمن‌ماه باید مسیر بولوار جهاد باز شود تاکید کرد: از اول اسفند، هیچ‌گونه حفاری در شهر نخواهیم داشت و شرکت‌های حفار موظفند تا پایان بهمن‌ماه، تمام کارها را به پایان برسانند و نقاطی که حفاری شده را پُر کنند.

انتهای پیام /ت

برچسب ها: تولید ، آسفالت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.