پوستر جشنواره موسیقی فجر را برای تایید نهایی به مرکز هنرهای تجسمی ارائه خواهیم داد.

حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساله در آستانه برگزاری جشنواره‌های فجر شاهد رونمایی از انواعِ پوسترهایی هستیم که برای معرفیِ این رویداد هنری و متناسب با فضای جشنواره و اتفاقات پیش‌بینی شده طراحی می‌شود. طبق روالِ هر سال، پس از رونمایی پوسترِ هر بخش شاهد واکنش‌هایی متفاوت و حاشیه‌هایی مثبت و منفی از سوی مخاطبان و افراد متقاضی هستیم.

سال گذشته سی‌اُمین پوستر موسیقی فجر توسط آیدین قشلاقی طراحی شده بود اما امسال تا به امروز هیچ طرح یا طراحی برای پوستر سی‌ و یکمین جشنواره موسیقی فجر انتخاب و تعیین نشده است؛ این در حالی است که این رویداد هنری تا کمتر از 15 روز دیگر آغاز می‌شود. 

امید است این تاخیر ناشی از عدم برنامه‌ریزی و ناهماهنگی‌هایی که رسمِ جشنواره‌های فجر شده است، نباشد.
 
حمیدرضا نوربخش سرپرست جشنواره موسیقی فجر، در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر این‌که پوستر نهایی جشنواره را برای نظرسنجی به مرکز هنرهای تجسمی ارسال خواهیم کرد، افزود: به اعتقاد من هر بخش تخصصی در جشنواره باید توسط مرجع ذی‌صلاح تایید و بررسی شود.

وی با بیان این‌که تا کنون چندین طرح به دبیرخانه ارسال شده است، اظهار داشت: ستاد جشنواره موسیقی فجرِ امسال سعی دارد با نظرسنجیِ اعضا، از میان چند طرح دریافتی به جمع‌بندی رسیده و طرح مورد نظر را به عنوان پوستر رسمی رونمایی کند.

مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر گفت: به زودی از پوستر جشنواره موسیقی فجر امسال رونمایی خواهیم کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار