عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید برنامه ششم توسعه را حداکثر تا مرداد 94 به مجلس می‌داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید برنامه ششم توسعه را حداکثر تا مرداد 94 به مجلس می‌داد تا مورد بررسی قرار گیرد و مجلس نیز باید تا اوایل آذر برنامه را بررسی می‌کرد تا به قانون برنامه ششم تبدیل شود
عبدالرضا مصری گفت: پس از این روند دولت باید تا 15 آذر لایحه بودجه 95 را تقدیم مجلس می‌کرد تا مجلس بر اساس قانون ششم توسعه، لایحه بودجه 95 را تصویب کند.

به گفته وی دولت به دلیل مشکلات اقتصادی و سیاسی که داشت هر دو برنامه را 10 روز قبل یکجا تقدیم مجلس کرد که باعث شده فرصت‌ها از دست برود.

مصری معتقد است، مجلس ابتدا باید قانون برنامه ششم توسعه را تصویب کند و بعد سراغ لایحه بودجه 95 برود که زمان کافی برای این کار وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر آنچه که دولت به عنوان برنامه ششم توسعه به مجلس تقدیم کرده یکسری احکام مورد نیاز برای اجرای برنامه است و خود برنامه به دست مجلس نرسیده‌ است.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با اشاره به اینکه بر اساس قانون باید در برنامه توسعه همه اهداف و سیاست‌‌ها با شاخص‌های کمی و قابل اندازه‌گیری تعریف شود تا نقشه راه برای هرسال مشخص باشد، اظهار کرد: بر این اساس آنچه که دولت باید تحت عنوان برنامه به مجلس بیاورد را نیاورده است و هیچکدام از اهداف و برنامه‌ها در آن مشخص نیست.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: کرمانشاه ، زمان ، قانون ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.