رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر با رفع یخ زدگی تردد در محورهای سرپل ذهاب _ کرندغرب و محور ثلاث باباجانی روان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس پلیس راه استان کرمانشاه  گفت: در حال حاضر با رفع یخ زدگی تردد در محورهای سرپل ذهاب-کرندغرب و محور ثلاث باباجانی روان است.

سرهنگ محمد مرادی گفت: شب گذشته به دنبال کولاک در محور سرپل ذهاب-کرندغرب، بصورت مقطعی این مسیر بسته شد تا خودروهای موجود در مسیر عبور کرده و ترافیک مسیر روان شود.

وی اظهار کرد: یخ زدگی جاده این مسیر تا صبح امروز هم ادامه داشت و موجب کند شدن تردد شده بود که با رفع یخ زدگی در حال حاضر مشکلی برای تردد در این مسیر نیست، اما تردد همچنان به کندی صورت می‌گیرد.

مرادی افزود: همچنین صبح امروز در محور ثلاث هم به دلیل شرایط جوی و یخ زدگی جاده مشکلاتی در تردد داشتیم که خوشبختانه با رفع یخ زدگی هم اکنون تردد در این محور هم روان است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه نیازی به استفاده از زنجیر چرخ در هیچ محوری نیست، گفت: تنها از رانندگان می‌خواهیم تجهیزات زمستانی را حتما همراه خود داشته باشند تا در مواقع لزوم استفاده کرده و به مشکل برنخورند.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.