فرماندار بهار گفت: نماینده فرماندار محور و هماهنگ کننده در شعب اخذ رای است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، ازهمدان؛ فرماندار بهار در جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری گفت: از دستاوردهای مهم نظام اسلامی، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است که با حضور پای صندوق های رای محقق میشود.  
 
محسن مرادی پناه با بیان اینکه ضلع اصلی انتخابات را مردم تشکیل می دهند، افزود: مردم با حضور همیشگی شان خلق حماسه خواهند کرد و مسلما امنیت و انسجام ملی با حضور فعال مردم، ارتقاء می یابد.  
 
وی نماینده فرماندار را به عنوان محور و هماهنگ کننده در شعب اخذ رای دانست و گفت: جلوگیری از تنش، ایجاد مزاحمت و همچنین برقراری نظم شعب از نقش های نماینده فرماندار است که با نگاهی پدرانه و اشراف کامل به مقوله برگزاری انتخابات ورود پیدا می کند.  
 
فرماندار بهار در تشریح وظایف نماینده فرماندار تاکید کرد: برخورداری از توانایی جسمی، شرایط قانونی و عدم وابستگی نسبی و سببی با نامزدها، احساسی عمل نکردن و عدم اعمال گرایش فردی، امانت دار بودن و اهتمام جدی به قانون داشتن، از جمله ویژگی هایی است که نماینده فرماندار باید دارا باشد.  
 
وی با توجه به الزام آموزش نیروهای انتخاب شده، بیان کرد: مردم برای استفاده از حق خود در انتخابات شرکت میکنند بنابراین باید به خوبی از حقوق مردم حراست شود و در این رابطه، آموزش نیروهای انتخاب شده بسیار مهم است و اشرافیت کافی از مسائل و قوانین را در انجام وظیفه صحیح به فرد واگزار می کند.
 
وی افزود: باید تمام توجه نمایندگان فرماندار و مجریان انتخابات رعایت قوانین و مقررات در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه، پرشور وحماسی با حضورحداکثری مردم باشد.
 
مرادی پناه اعلام کرد: در مجموع 255 شعبه اخذ رای در شهرستان های بهار و کبودراهنگ کار رای گیری را انجام خواهند داد که از این تعداد 113 شعبه در شهرستان بهار شامل 49 شعبه در بخش مرکزی بهار، 30 شعبه در صالح آباد و 34 شعبه در لالجین خواهد بود و در شهرستان کبودراهنگ نیز 142 شعبه شامل 86 شعبه در بخش مرکزی، 29 شعبه در گل تپه و 27 صندوق در شیرین سو به اخذ رای اقدام خواهند کرد.
 
وی گفت: از 255 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ 72 شعبه در مناطق شهری و 183 شعبه در مناطق روستایی هستند.
 
انتهای پیام/پ
برچسب ها: نتایج ، اخذ ، رای ، شعب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.