دبیر جمعیت ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضریب نفوذ کلام رهبری را در جهان بالا می برد، بر لزوم رعایت اخلاق و قانون از سوی کاندیداها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر جمعیت ایثارگران استان در نشست خبری اعلام مواضع مجمع اصولگرایان استان که صبح امروز در دفتر حزب موتلفه استان تشکیل شده بود، نقش رسانه ها بر حضور حداکثری مردم در انتخابات را موثر دانست و گفت: بالا بودن میزان مشارکت مردمی در انتخابات ضریب نفوذ کلام رهبری در جهان را بالا می برد.

عبدالرضا رحیم زاده تبیین بیانات رهبری برای عموم جامعه و رقابت سالم کاندیداها را عوامل موثر بر مشارکت مردم توصیف کرد و افزود: کار تخریبی مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد و نظام را درگیر مسائل حاشیه ای می کند.

وی برضرورت تثبیتی بودن رقابتهای انتخاباتی تاکید و تصریح کرد: اصحاب رسانه و نخبگان جامعه باید با بی اخلاقی های انتخاباتی برخورد کرده و نسبت به رعایت آن تذکر دهند.

دبیر جمعیت ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه سیاست ما عین دیانت ماست، گفت: رعایت اخلاق از دستورات دینی است و عدم رعایت قانون به تهمت و غیبت می انجامد.

رحیم زاده رعایت قانون از سوی کاندیداها را مهم عنوان و تاکید کرد: وعده تصدی مسئولیت پس از پیروزی در انتخابات مصداق بارز قانون گریزی است و نمایندگان آینده مجلس باید قانونمندی خود را از همین حالا اثبات کنند.

در این جلسه همچنین دبیر جامعه زینب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر دمیدن هوای تازه در ملت با انتخابات، گفت: این تعبیر به معنای فراهم کردن زمینه رشد و تعالی جامعه و تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر خون شهدا و علم عالمان است.

عفت شریعتی کوهبنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک سیر تکاملی دارد، افزود: انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور است و امروز جهان اسلام، منطقه و جامعه بشریت به اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی پی برده اند و این همان سیر تکاملی است.

وی تاکید کرد: انتخابات عظمت نظام را بیشتر و سبب تثبیت آن و تقویت بیداری اسلامی در جهان خواهد شد و رسالت ما را چند برابر می کند.

دبیر جامعه زینب خراسان رضوی با بیان اینکه مردم بی اخلاقی انتخاباتی را فراموش می کنند، اما رسانه های بیگانه نه، گفت: رسانه ها با مانور دادن روی بی اخلاقی های انتخاباتی موجب تضعیف نظام می شوند و باید که رسانه ها آیینه انعکاس حضور و شور و هیجان انتخاباتی باشند و بداخلاقی ها را به گونه ای منعکس نکنند که در جامعه گسترش یابد.

شریعتی حضور بانوان اصولگرای استان در انتخابات را خوب توصیف کرد و دلیل عدم مشارکت خود در انتخابات این دوره از مجلس را انجام کارهای تحقیقاتی و تصمیم بر به فرجام رساندن آنها عنوان کرد.

این نشست با محور راهکارهای مشارکت حداکثری، تحقق اخلاق سیاسی در انتخابات و اهمیت قانونمداری با حضور دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری، دبیر حزب موتلفه، سخنگوی جبهه پایداری استان، دبیر جامعه زینب و دبیر جمعیت ایثارگران استان و اصحاب رسانه برگزار شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.