رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان: تجهیزات و تاسیسات اداری نباید به نفع داوطلب مورد استفاده قرار گیرد مردم با دیدن چنین تخلفاتی موضوع را گزارش دهند .

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت : بر اساس قانون انتخابات، تنها وزارت کشور و شورای نگهبان متولی امر برگزاری انتخابات هستند و هیچ نهادی مگر در موارد تعریف شده در قانون، حق مداخله در انتخابات را ندارند.

وی افزود: کارمندان دولت و حتی برخی مدیران با حذف عنوان حقوقی و بدون استفاده از امکانات دولتی به عنوان یک شخص حقیقی می‌توانند فعالیت انتخاباتی داشته باشند.

وی ادامه داد: بر اساس قانون انتخابات، تنها وزارت کشور و شورای نگهبان متولی امر برگزاری انتخابات هستند و هیچ نهادی مگر موارد تعریف شده در قانون، حق مداخله در انتخابات را ندارند.

جمشیدنژاد گفت: محدودیت دید و اعمال نکردن آراء مردم در تصمیمگیری‌ها موجب افزایش تنش و اختلافات می‌شود که ما مسوولان باید با نهادینه کردن اخلاق اسلامی، مراقبت بیشتری داشته باشیم چرا که محدودیت دید، خلاف منویات مقام معظم رهبری نیز است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ظرفیت دموکراسی قانونی بهترین ملاک برای کاهش گرایشات قومی و مذهبی و حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی است.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.