گویا در مشهد تجارتی جدید در حال وقوع است با نام تجارت مرده ها.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان هفته گذشته شورای شهر مشهد تصمیم عجیب و غریبی را اتخاذ کرد که با موجی از اعتراضات مختلف همراه شد.
 
اعضای شورای شهر مشهد در نود و هفتمین جلسه علنی خود اجازه حضور مرده ها را در شهر صادر کردند و تصمیم گرفتند تا با احداث ره باغ در مجاورت حرم رضوی از طریق دفن مرده ها در این پارک به تجارت مشغول شوند.
 
مصوبه جنجال‌برانگیز شورای شهر در مورد دفن مردگان در ره باغ‌های اطراف حرم مطهر رضوی موجی از انتقادها و نظرات مختلف و مخالف را به دنبال داشت که حتی برخی طرح این مسئله را دور از شأن و منزلت مدیریت شهری می‌دانستند.
 
ایجاد آرامستان در مرکز شهر مشهد و در سه‌طبقه زیرزمین بیم این موضوع را می‌دهد که این اقدام منجر به آلودگی آب‌های زیرزمینی شود و سلامت شهروندان را مورد تهدید قرار دهد و از طرفی به ترافیک و ازدحام  بیشتر دامن بزند.
 
این تصمیم در حالی در شورای شهر مشهد مطرح و به رای گذاشته شد که شهرداری مشهد اجازه دفن اموات در گورستان‌های قدیمی را نمی‌دهد؛ آنچه مسلم است شهرداری مشهد در نظر دارد از حسن هم‌جواری با حرم مطهر رضوی برای فروش و عرضه قبور چندمیلیونی و تجارت استفاده کند که ظاهرا فرمانداری با آن مخالفت کرده است.

منبع:مهر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
شهرداری مشهد متاسفانه هدف اولش شده کسب درآمد. حالا شما بیاین ببینید چقدر این درآمد بدست اومده برا شهر خرج میشه. واقعا متاسفم.
آخرین اخبار