با امضای توافق نامه همکاری بین شهرداری کلان‌شهر تبریز و دانشگاه علوم پزشکی مراکز سلامت در مناطق مختلف شهر تبریز احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نجفی در جلسه کارگروه مشترکی که بین مدیران شهرداری تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل یافته بود، گفت: شهرداری تبریز در راستاي ارتقاي سلامت شهروندان و توزیع متناسب امکانات سلامت محور در نقاط مختلف شهر آماده همکاری با سازمان ها و نهادهای مختلف است.

شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت احداث مراکز سلامت و بهداشت در نقاط کم برخوردار تبریز گفت: در این زمینه شهرداری تبریز آماده است زمین مورد نیاز برای احداث مراکز سلامت و بهداشت را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد و تا زمانی که این مراکز کارکرد سلامت، بهداشت و درمان داشته باشند در اختیار مراکز سلامت خواهد بود.

صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این کارگروه با اشاره به همکاری های مختلف شهرداری تبریز و دانشگاه علوم پزشکی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی اين شهر در خصوص احداث تجهیز و تامین نیروی مورد نیاز خانه های سلامت و بهداشت در محلات مختلف تبریز خبر داد.

گفتنی است: بر اساس تفاهم نامه ای که مابین شهرداری تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز منعقد خواهد شد نزدیک 50 مرکز سلامت و بهداشت در مناطق کم برخوردار شهر احداث خواهد شد. بر اساس این تفاهم نامه زمین مورد نیاز برای احداث این مراکز را شهرداری تبریز تامین خواهد کرد و احداث، تجهیز و تامین کادر پزشکی  مورد نیاز این مراکز بر عهده دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.
انتها پیام/ي
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.