دبیر انجمن سپک تاکرا از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور زیر 18 سال آقایان با هدف انتخابی تیم ملی خبر دارد.

علی فولادی راد در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسابقات زیر 18 سال سپک تاکرا تصریح کرد: مسابقات زیر 18 سال سپک تاکرا در بخش رگو سه نفره است که به مدت دو روز در روزهای 15 و 16 بهمن برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابتها برای اولین بار در این رده سنی در کشور برگزار می‌شود که انتخابی تیم ملی برای مسابقات سال آینده است.

دبیر انجمن سپک تاکرا گفت: این رقابت‌ها برای انتخابی تیم ملی است که بخش بانوان هفته گذشته برگزار شد و تیم اراک به مقام قهرمانی رسید.

فولادی راد اظهار داشت: در مسابقات سال آینده که8 در تایلند برگزار می‌شود برای اولین بار می‌‌خواهیم در رشته تیمی از ورزشکاران زیر 18 سال استفاده کنیم بنابراین تصمیم گرفتیم تا بر برگزاری این مسابقات استعدادهای این رشته را شناسایی کنیم.

وی افزود: مرحله اول  اردوی تیم ملی بزرگسالان یک ماه گذشته در تهران برگزار شد و تصمیم گرفتیم که در مرحله دوم اردوی تیم ملی افراد منتخب این رقابت‌ها را نیز به اردو دعوت کنیم.

فولادی راد گفت: در اردو بالغ بر 20 نفر شرکت می‌کنند که در این مسابقات 8 ورزشکار انتخاب می‌شوند تا تلفیقی از گروه بزرگسالان و جوانان را به مسابقات تایلند اعزام کنیم.

وی در پایان درباره تعداد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور تصریح کرد: هنوز تعداد استان‌های شرکت کننده مشخص نشده است چون تمام استان‌ها برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی می‌کنیم و پیش‌بینی می‌شود که بین 15 تا 18 استان در مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار