رئیس انجمن سپک تاکرا گفت: تیم چین‌لو در اولین حضورش در مسابقات آسیایی با کسب عنوان نایب قهرمانی بهترین عملکرد را داشت.

سهراب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیم چین‌لو در مسابقات میانمار تصریح کرد: تیم چین‌لو برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است اما نتیجه‌ای که از این رقابت‌ها به دست آمد بسیار راضی‌کننده بود.
 
وی افزود: رشته چین‌لو برای شرکت در مسابقات آسایی تنها 20 روز تمرین کرد و با اینکه یک رشته نوپا برای سپک‌ تاکرا ایران است درخشش بسیار خوبی در این رقابت‌ها به نمایش گذاشت.
 
رئیس انجمن سپک تاکرا گفت: تیم ایران با بسیاری از قوانین این مسابقات نبوده و وقتی در مسابقات شرکت کردیم بازیکنان با قوانین چین‌لو آشنایی پیدا کردند اما با این حال می‌توان آینده روشنی برای تیم ملی چین‌لو پیش‌بینی کرد.
 
وی افزود: تیم ایران با وجود حضور تیم‌های قدرتمندی مثل سرینکالا و سنگاپور که تجربه زیادی دارند به نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.
 
وی ادامه داد: تیم ایران در این مسابقات در بخش ایونت یک بخش آقایان شرکت کرد و از این مسابقات به تازگی به مسابقات آسیایی وارد شد و پس از این مسابقات می توانیم با تیم بیشتری شرکت کنیم.
 
وی در پایان گفت: سال آینده مسابقات چین‌‌لو در بخش بانوان نیز برگزار می‌شود و به لیل اینکه خانم‌ها در این رشته راحت‌تر کار می‌کنند تیم بانوان را به مسابقات برون‌مرزی اعزام می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار