طی مراسمی با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و جمعی از مسئولان استانی، فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان معرفی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،«ابوالفضل برزگری»، با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور و برخی از مسئولان استانی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان معرفی شد.

فرمانده سابق قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در این مراسم گفت: به برکت رشادت‌ها و فداکاری شهدای انقلاب اسلامی، امروز در کشور امنیت خوبی برقرار است.

امیر کیومرث شرفی افزود: یگان‌های ارتش در منطقه کردستان امروز بسیار توانمندتر و مقتدرتر از گذشته هستند و در هر جای ایران ماموریتی به آنها سپرده شود، توان انجام آن به بهترین نحو را دارند.

وی ادامه داد: این توانمندی در مانور محرم که در منطقه غرب کشور با راهبرد بازدارندگی در مقابله با نیروهای منظم و نامنظم دشمن بود، به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است، طی مراسمی از خدمات و تلاش‌های بیش از یک دهه‌ی امیرسرتیپ دوم ستاد «کیومرث شرفی» فرمانده سابق لشکر 28 پیادهکردستان تقدیر و امیرسرتیپ دوم ستاد «ابوالفضل برزگری» به عنوان فرمانده جدید این قرارگاه معرفی شد

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.