معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: در صورتی که امکان آسفالت معابر از لحاظ فنی مهیا شود این شهرداری اقدام لازم را جهت لکه‌گیری خیابان های اصلی سطح شهر انجام خواهد داد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،آرش رخزادی گفت: هرساله در فصل زمستان و با توجه به بارش برف و همچنین برودت هوا ستاد برف روبی براساس رسالت کاری خود و در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان اقدام به نمک پاشی معابر و خیابان های اصلی شهر می‌کند.

وی افزود: امسال با توجه به افزایش حجم بارش برف و همچنین برودت هوا که منجر به یخبندان معابر شد، ستادهای برف روبی مناطق سه گانه برای جلوگیری از حوادث، عملیات نمک پاشی معابر را انجام دادند که   این امر باعث تخریب بخشی از آسفالت معابر سطح شهر شد.

 آرش رخزادی در خصوص استفاده از بتن بجای آسفالت در معابر در این فصل از سال، گفت: از لحاظ فنی اجرای بتن ریزی دارای محدودیت‌هایی نظیر زمان گیرش اولیه بتن و همچنین درجه حرارت مناسب است که استفاده از بتن علاوه بر ایجاد مشکل ترافیک در هوای سرد، به سرعت تخریب هم خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: واحد عمران مناطق سه گانه به صورت مستمر در سطح شهر و با استفاده از مصالح مناسب نسبت به رفع چاله‌ها در معابر اصلی اقدام لازم را تا مهیاشدن زمان لکه گیری انجام خواهند داد.

وی در ادامه از لکه گیری معابر اصلی سطح شهر خبر داد و گفت: هرساله شهرداری در آستانه سال نو در اسفندماه اقدام به لکه‌گیری معابر می کند اما امسال در صورت مساعد شدن هوا زودتر از موعد مقرر عملیات لکه گیری خیابان‌های اصلی انجام خواهد شد.

آرش رخزادی  ابراز امیدواری کرد با آغاز عملیات لکه گیری سطح شهر بتوان علاوه بر کاهش ترافیک، موجبات رضایت مندی شهروندان را فراهم کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.