بیست و نهمین نمایشگاه استانی عکس بارگاه امام علی(ع) در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ بیست و نهمین نمایشگاه استانی عکس‌های محمد خوشرو از بارگاه امام علی(ع) با حضور حجت‌الاسلام حسین شاهمرادی رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور، حجت‌الاسلام عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و جمعی از مسئولان شهری و استانی در نگارخانه شهید آوینی قم برگزار شد.

محمد خوشرو با اشاره به اینکه عکس‌های بارگاه امام علی(ع) از خردادماه سال جاری در استان‌های مختلف کشور به نمایش گذاشته شد و تا پایان سال نیز در سه استان باقی مانده نمایش داده می‌شود گفت: تاکنون دو کتاب عکس عتبات عالیات را منتشر کرده‌ام و از آخرین کتابی که منتشر کرده‌ام تا کنون چندین برابر عکس‌های آن کتاب‌ها را مجدد عکاسی کردم.

وی با بیان اینکه هر چقدر که بیشتر از این اماکن مقدس عکاسی می‌شود زوایای ناشناخته و جدیدی پدیدار می‌شود افزود: شخصاً به معماری اسلامی علاقه زیادی دارم که بهترین مصادیق آن را می‌توان در مساجد و اماکن مقدس و حرم‌های اهل بیت(ع) جستجو کرد و به همین خاطر تصمیم گرفتم تا از این اماکن عکاسی کنم.

خوشرو عنوان کرد: چینش عکس‌ها به‌گونه‌ای است که روایت کننده است و تماشاگر از بیرون حرم صحنه‌های مختلفی از حرم را به نظاره می‌نشیند و در انتها نیز از حرم خارج می‌شود و همچنین عکس‌ها در اندازه‌های بزرگ و بر روی بوم چاپ شده است چرا که تکنیک چاپ بر روی بوم به دلیل عدم انعکاس نور، حس واقعی‌تری را به بیننده می‌دهد.

این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۵ بهمن‌ماه در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در خیابان جمهوری، صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.