مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با حضور نمایندگان ٧ نهاد و وزارتخانه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی اظهار کرد: جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان برای بررسی نحوه اجرای طرح ملی کاهش طلاق در استان اصفهان پنج شنبه ١٥ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جلسه با حضور نمایندگانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی، نیروی انتظامی، قوه قضاییه، سازمان بهزیستی و معاونین وزارت‌های کشور، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه کارگروه صیانت از خانواده شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان متشکل از اعضای هیئت علمی و افرادمتخصص در حوزه صیانت از خانواده است تصریح کرد: کارگروه صیانت از خانواده شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان پس از تشکیل، شروع به بررسی پیرامون معضلات خانواده در استان کرد.

وی ادامه داد: به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی و برای رفع معضلات خانواده مصوب شد طرحی در استان اجرا شود که با توجه به همزمانی بررسی طرح ملی کاهش طلاق در شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد اصفهان به عنوان نخستین شهر برای اجرای این طرح در کشور باشد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.