سرپرست فرمانداری آبیک از افتتاح 66 پروژه این شهرستان با 210 میلیارد ریال اعتباردر بخش‌های مختلف اعم از عمرانی، کشاورزی، شهری، برق و آب طی دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ علی رحمانی گفت: بهره‌برداری از کارگاه قالی‌بافی و افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره)، برگزاری مسابقات آشپزی بانوان در سالن شهید خجسته‌روز، برگزاری همایش اقتدار ملی، عزت اسلامی و ایران آباد در سالن سمائیان و برگزاری پیروزی جشن انقلاب با حضور هنرمندان رشته‌های موسیقی و نمایش از برنامه‌هایی است که در دهه فجر در شهرستان آبیک به اجرا درمی‌آید.

این مسئول از افتتاح پروژه آسفالت و جدول‌گذاری روستاهای بهجت‌آباد، ناصرآباد، جزمه و یانس‌آباد شهرستان آبیک در دهه فجر خبر داد و گفت: سنگ‌فرش، آسفالت و جدول‌گذاری روستاهای شکرناب و زرجه‌بستان و زیرسازی و اسفالت روستای زیاران از دیگر پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در این شهرستان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک افزود: بهره‌برداری از پروژه انتقال لوله‌گذاری آب روستای ناصرآباد، افتتاح واحد دامداری در روستاهای زاغه و حاجی‌تپه، گلباران گلزار شهدا و برگزاری همایش زورخانه‌ای و پهلوانی و دیدار با خانواده معزز شهدا از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

وی پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف کشاورزی، دفاعی، هسته‌ای، هوا و فضا، پدافند عامل و غیرعامل، تثبیت اقتدار نظام در دنیا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خودباوری را از دستاوردهای مهم داخلی و خارجی انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: شعار اولیه انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و امام خمینی (ره) با ارائه الگوی جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر را در ایران حاکم کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در نخستین روز از دهه فجر، مسئولان ادارات این شهرستان با حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهرستان آبیک دیدار می‌کنند.

رحمانی ادامه داد: در این روز زنگ انقلاب در مدرسه دبیرستان نواخته شده و نمایشگاه طراحی چهره یاران انقلاب و شهدای آبیک در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری باران افتتاح می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در نخستین روز از دهه فجر، نمایشگاه خوشنویسی در حمام سنتی روستای زیاران برپا می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک تصریح کرد: در روز سه‌شنبه 13 بهمن ماه مسئولان به دیدار و بازدید تعدادی از خانواده‌های معزز شهید این شهرستان می‌روند گرچه در این روز با حضور مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در فرمانداری شهرستان آبیک صورت می‌گیرد.
رحمانی مردم را ویترین نظام دانست و ادامه داد: مردم همیشه در صحنه‌ها و برهه‌های مختلف حضور داشته و پای‌بندی خود را به نظام، رهبری و مسئولان اثبات کرده‌اند.

وی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید میثاق با نظام، رهبری و مسئولان ذکر و خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه حماسه دیگری را خلق کرده و به جهانیان ثابت می‌کنند که همچنان پای نظام ایستاده‌اند و مدافع آرمان‌های انقلاب هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک حضور مسئولان در روستاها را صله رحم سیاسی عنوان کرد و افزود: با حضور در روستاها علاوه بر تقویت ارتباط و ایجاد حس وفاق و یکدلی بین مردم و مسئولان آهنگ رشد، بالندگی و توسعه در روستاها شتاب گرفته و در رفع مشکلات تسریع بخشیده می‌شود.

رحمانی اذعان کرد: روز دوشنبه 19 بهمن ماه ساعت 20 تا 22 جشن انقلاب با حضور قشرهای مختلف شهرستان آبیک به صورت زنده از شبکه سیمای قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، آبیک ، عمرانی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.