رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی انجام می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم جوانمردی افزود: یکی از برنامه‌های ما رژه کاروان موتورسواری به مناسبت ورود بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) از فرودگاه اهواز تا گلزار شهدا است که 12 بهمن‌ماه انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری تور موتورسواری با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی به منظور ایجاد نشاط و شادابی در سطح شهر اهواز، برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور مسوولان، مربیان و ورزشکاران هیات، از جمله برنامه‌های هیات در این ایام است.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان بیان کرد: رژه موتورسواری در شهرستان‌های رامهرمز، بهبهان، ماهشهر، ایذه، شوش، شوشتر، دزفول و امیدیه و برگزاری رالی شهری خانواده در اهواز، از دیگر برنامه‌های هیات در ایام‌الله دهه فجر می‌باشد.

 ابراهیم جوانمردی اظهار داشت: برگزاری کلاس آموزشی اتومبیلرانی و کلاس آموزشی موتورسواری نیمه‌حرفه‌ای در اهواز و حضور پرشور مسوولان، ورزشکاران و مربیان هیات در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نیز از برنامه‌های هیات در این ایام مبارک محسوب می‌شود.

انتهاي پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.