قزوین ؛

اراده و نصرت خداوند انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: اراده و نصرت خداوند انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند و این مسجل است که با اراده خدا اداره زمین به‌دست بندگان شایسته خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛آیت‌الله عبدالکریم عابدینی با حضور در مراسم گلباران جایگاه نمادین ورود امام به میهن اسلامی  اظهار کرد: روزی در این ساعات جمعیت میلیونی در مسیری چندین کیلومتری منتظر بودند تا امام خمینی(ره) به ایران بازگردند و با وجود اینکه شرق و غرب تمایلی به پیروزی انقلاب نداشتند، اما اراده خداوند در این بود که امام (ره) به ایران بیایند و انقلاب به پیروزی برسد.

وی با بیان اینکه نصرت و اراده خدا دست مستکبران را از جهان اسلام کوتاه می‌کند، افزود: همان اراده‌ای که موجب شد انقلاب اسلامی ایران به ثمر بنشیند و هیچ اراده‌ای در مقابل آن قرار نگیرد، برای سایر ملل نیز وجود دارد و این مسجل است که خداوند متعال زمین را به‌ دست بندگان شایسته خدا خواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: اراده خدای متعال در پیروزی کشورهای اسلامی چون عراق، یمن، سوریه و فلسطین است و همان‌گونه که اراده خدا در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست، در پیروزی آن‌ها نیز به ثمر می‌نشیند و انقلاب اسلامی ایران به سایر ملل مسلمان صادر می‌شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.