یاسوج؛

انقلاب ایران برگرفته از اراده الهی است

فرمانده سپاه گچساران گفت: این انقلاب برگرفته از اراده الهی و در راستای احیای ارزش‌های فراموش شده اسلامی بوده و انقلابی که الهی باشد، زوال ندارد.

به گزارش انقلاب ایران برگرفته از اراده الهی و در راستای احیای ارزش‌های فراموش شده اسلامی  استگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛ جهانگیر انصاری در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران افتخاری برجسته و بزرگ در تاریخ پرفراز و نشیب کشور ایران است.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران پایانی بر حکومت طاغوتی و وابسته شاهنشاهی پهلوی و رهایی ملت ستمدیده ایران از یوغ  استکبار بود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل و نثار خون هزاران جوان، نوجوان، دانش‌آموز، دانشجو، روحانی، زن و مرد و...به ثمر نشست و در ادامه با هشت سال دفاع مقدس و ایثار تاریخی و مثال‌زدنی فرزندان انقلاب بیمه شد.

وی با اشاره به برگزاری اهمیت مراسمات ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: امروز دیگر انقلاب اسلامی ایران انقلابی پویا و فراگیر شده و حضور جوانان و نوجوانان پرشور سبب دلگرمی و خوشحالی دوستداران نظام شده و این در سایه برگزاری باشکوه هرساله مراسم‌ها و تببین اهداف انقلاب بوده است.

انصاری برگزاری مراسم‌های دهه فجر را گامی مهم و استراتژیک در راستای آگاهی‌بخشی و ترویج فرهنگ انقلاب به نسل جوان دانست و تصریح کرد: ارزش‌های انقلاب اسلامی باید همواره برای نسل جوانان و نوجوان ترویج و یاداوری شود تا مانع تلاش شوم و مغرضانه دشمن در القا و بدبین کردن جامعه نسبت به انقلاب اسلامی شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه امروز ایران اسلامی طلایه‌دار حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان شده است، افزود: این افتخار در سایه انقلاب اسلامی ایران و رهبری‌ها امام راحل و مقام معظم رهبری همچنین حمایت بصیرت‌مندانه مردم شکل گرفته است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.