رئيس اداره راه و شهرسازي تربت جام گفت: فراهم كردن امنيت و سهولت در تردد عابران و استفاده كنندگان راه ها از اولويت هاي اين اداره است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد نژادي پور با بيان اينكه 2 بانده شدن محور تربت‌جام به فريمان سبب بروز مشكلات عبور و مرور براي عابران پياده روستاي قلعه سرخ شده است، اظهارداشت: با هدف رفع مشكلات مردم اين روستا، اداره راه و شهرسازي تربت جام اقدام به نصب پل هوايي عابر پياده در مقابل روستاي قلعه سرخ نموده است.

وي با بيان اينكه هدف از انجام اين عمليات، فراهم كردن امنيت و سهولت در تردد عابران و استفاده كنندگان از آن هاست و اين امر از اوليت هاي اداره راه و شهرسازي تربت جام به شمار مي‌آيد، خاطرنشان كرد: اميدواريم، احداث اين پل هوايي منجر به كاهش حوادث اين روستا شود.

نژادي پور در ادامه فعاليت هاي اداره راه و شهرسازي تربت جام به شروع عمليات آسفالت گرم محور روستايي رباط سمنگان اشاره كرده و گفت: رويه این محور به دليل فرسايش نامناسب بود و با پيگيري هاي انجام شده عمليات آسفالت گرم اين محور آغاز شده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي تربت جام طول اين عمليات را 5.5 كيلومتر اعلام كرده و افزود: با اتمام اين عمليات تعداد 500 خانوار از راه آسفالته مناسب برخوردار مي‌شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.