معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:همزمان با دهه فجر 60 هزار دانش آموز برگزیده مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز در خراسان رضوی تجلیل می‌شوند.

تجلیل از 60 هزار دانش آموز برگزیده مسابقات قرآن خراسان رضوی همزمان با دهه فجربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، براتعلی منصوریان با بیان اینکه مسابقات 10گانه قرائت، ترتیل، حفظ، مفاهیم، اذان، احکام، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مداحی از مهر‌ماه امسال شروع شد اظهار کرد: از دانش آموزانی که اسامی آنان به عنوان نفرات برتر مرحله آموزشگاهی در سامانه ایران پرورشی ثبت شده است تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این کار برای اولین بار در کشور در این وسعت و تعداد صورت می گیرد افزود: هدف از این کار توجه به نقش تربیتی مسابقات و تقویت جایگاه محوری آموزشگاه ها در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ادامه داد: نگاه ما به مسابقات قرآن، عترت و نماز یک نگاه تربیتی است و به دنبال آن هستیم که با تقدیر از دانش آموزان، زمینه حضور هر چه بیشتر آنان را در این مسابقات برای سال های آینده فراهم کنیم.

منصوریان با بیان اینکه این مسابقات در سال جاری تا مرحله کشوری ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: تاکنون نزدیک به 520 هزار نفر از دانش آموزان استان در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.