معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول؛ 20 نفر از عوامل حمله به کلانتری شهر امام از توابع بخش مرکزی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر عیسی زاده گفت: یکی از عوامل تیراندازی در شهر امام از توابع شهرستان دزفول شنبه شب در درگیری با نیروی انتظامی کشته شد که پس از این حادثه عده ای به کلانتری این شهر با سنگ حمله کرده و شیشه های آن را شکستند.

وی اظهار داشت: جوانی حدودا 20 ساله که در مجلس عروسی در شهر امام اقدام به تیراندازی با سلاح جنگی کرده بود شنبه شب در تعقیب نیروی انتظامی قرار گرفت و فرد جوان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی کرد.

عیسی زاده تصریح کرد: ماموران انتظامی نیز اقدام به تیراندازی به عامل ناامنی در این شهر نمود که موجب اصابت گلوله به پای فرد این شخص شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول به مقاومت این جوان مقابل نیروی انتظامی و پرتاب سلاح کلانشینکف به داخل کانال کشاورزی اشاره کرد و اذعان داشت: در پی این حادثه تعدادی از اشرار که این جوان را همراهی می کردند با پلیس درگیر شدند.

وی با بیان اینکه فرد مجروح توسط همراهان وی به بیمارستان دزفول منتقل شد و به دلیل خونریزی شدید فوت کرده است، گفت: شایعه اینکه فرد مذکور پس از اصابت گلوله توسط خودروی پلیس زیر گرفته شده است صحت ندارد و فرد مجروح بر اثر خونریزی شدید از ناحیه پا فوت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: راکب موتورسوار که همراه این فرد بود اقدام به فرار کرد که خوشبختانه شناسایی شده و بزودی دستگیر خواهد شد.

امیر عیسی زاده افزود: پس از کشته شدن این فرد، حدود 50 نفر در اعتراض به تیراندازی پلیس به عامل ناامنی منطقه به کلانتری شهر امام حمله کرده و اقدام به شکستن شیشه ها و اموال عمومی کردند که 20 نفر از آنها شناسایی و دستگیر شدند و تعدادی از این افراد هم اکنون با قید وثیقه آزاد شده اند.

عیسی زاده بر برخورد قاطع با اشرار ، مجرمان مسلح و افراد مخل امنیت عمومی تاکید کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.