تبریز؛

راه‌اندازی خط تولید تراکتور سنگین و برنجی در تبریز

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت:خط تولید انبوه تراکتورهای سنگین و برنجی در تبریز امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ابراهیمی در مراسم راه‌اندازی خط تولید تراکتورهای سنگین و برنجی افزود:این تراکتور دارای گیربکس سنکرون و خزشی، سامانه هیدرولیکی، فرمان هیدرو استاتیک، 12 دنده جلو و پنج دنده عقب است که با رعایت استانداردهای آرگونومیک تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه تراکتور مدل ITM1500 b با دو دیفرانسیل دارای 150 اسب بخار قدرت است، اظهار داشت: این تراکتور دارای قابلیت توربو شارژ بوده و شش سیلندر است.

ابراهیمی تصریح کرد: در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران 24 نوع محصول در توان و مدل‌های مختلف تک و و دیفرانسیل از جمله تراکتورهای240ITM ،  285ITM ،  299ITM ،  475ITM ،  485ITM ،  800ITM ،  950ITM ، تراکتورهای 2دیفرانسیل 130تا150 اسب بخار و تراکتور دو دیفرانسیل برنجی با 35 اسب بخار تولید می‌شوند که تراکتور ITM470 نیز آخرین محصول تولیدی، قبل از تولید تراکتور سنگین ITM 1500 بوده است.

وی اظهار داشت: تراکتور(برنجی) ITM 470 با توان 47 اسب بخار مختص باغات و مزارع کوچک در این مجموعه طراحی و خط تولید آن نیز در شرکت تراکتورسازی ارومیه راه‌اندازی شد.

ابراهیمی با اشاره به ویژگی‌های محصول طراحی شده گفت: شاخص‌هایی نظیر دید استاندارد، رعایت استانداردهای ارگونومی، تجهیز به ترمز روغنی، فرمان هیدرواستاتیک، مجهز به روپس تاشو جهت کاربری در باغات، مجهز به گلگیر و اگزوز مناسب باغات و مزارع، امکان نصب سایبان و کابین، امکان نصب محور محرک جلو، کاهش صدا و افزایش مخزن سوخت به 54 لیتر و ... از جمله ویژگی‌های تراکتور ITM470 است.

وی در مورد مصرف سوخت این محصول نیز گفت: باتوجه به وزن کم این محصول و افزایش بازده در مزارع، کاهش غیرمستقیم مصرف سوخت نیز در این پروسه اتفاق می‌افتد.

ابراهیمی تاکید کرد: با اضافه کردن آپشن‌های مناسب، از جمله بیل میکانیکی، بالابر، باکت لودر و ... به تراکتور ITM470 می‌توان کاربردهای صنعتی نیز به آن بخشید.
انتهایرپیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
آفرین به تراکتور سازی تبریز
..........یاشاسین..............