با حضور گروه‌های دعوت شده، جشنواره خوبی را پیش رو داریم

اضافه شدن بخش‌های جدید به جشنواره سی و یکم موسیقی فجر، آن را امیدبخش کرده است.

دارا دارایی سرپرست گروه داماهی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: آثار انتخابی‌مان بیشتر از آلبوم اول برگزیده شده که قطعات ترنگ، دخترک، محله خاموش، مردن مردانه و ... است. به علاوه، دو قطعه جدید را که منتشر نشده نیز اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: در رابطه با جشنواره و بازتاب تغییرات آن نمی‌توانم نظری دهم؛ اما با مروری بر روی برنامه‌ریزی و دعوت گروه‌های مختلف، تصور می‌کنم جشنواره خوبی را پیش روی داشته باشیم. به عنوان مثال حضور افرادی مثل کاوه یغمایی نقطه امیدی در تحولات است.

وی ادامه داد: البته سال‌های گذشته با حضور رامین صدیقی در بخش بین‌الملل برای دعوت از گروه‌های خارجی، گروه های بهتری در این بخش حضور پیدا می‌کردند؛ اما امسال این گروه‌ها کمتر شده‌اند. از طرفی ژانرهای بیشتری هم به جشنواره اضافه شده که از نقاط قوت جشنواره است.

وی در رابطه با حذف بخش «نسل دیگر» بیان کرد:قطعا بهتر بود این بخش در جشنواره باقی می‌ماند و حتی با کیفیت بالاتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شد. زیرا این بخش موزیسن‌های با استعداد و جوان را معرفی می‌کرد و برای طی کردن سیر فعالیتشان انگیزه بزرگی محسوب می‌شد.

گفتنی است؛ گروه داماهی 23 بهمن ساعت 21 در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می‌رود.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار