در این مطلب قصد داریم به بررسی 5 نکته مهم برای بهترین بودن از دیدگاه کریستینو رونالدو، ستاره رئال مادرید بپردازیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، 5 فوریه مصادف است با تولد دارنده عنوان 3 توپ طلای سال فیفا، ستاره‌ای سخت کوش که جایگاه کنونی‌اش را مدیون تلاش های بی‌وقفه خود می‌داند.

رونالدوی پرتغالی نکاتی را برای بهترین بودن یادآور می‌شود که خواندن آنها خالی از لطف نیست.
 
*در تمرینات خود تجدید نظر کنید، به طوری که تمرینات با برنامه زمانی شما هماهنگ شود

در طول فصل که بازی‌های زیادی را در پیش‌رو داریم، تمرینات ما به نسبتا سبک و متمرکز بر تکنیک‌ها و آمادگی‌های پیش فصل است. در طول تمرینات پیش از شروع فصل جدید که همه ما به نوعی از دوران استراحت خارج نشده‌ایم، کار ما بیشتر خواهد شد حتی ممکن است در طول یک روز، بیش از یک جلسه تمرینی داشته باشیم که به آن تمرینات قدرتی و آمادگی نیز اضافه می‌شود.
 
*برای رسیدن به موفقیت، همواره تلاش کنید
 
همه انسان ها در طول زندگی خود، روزهایی را تجربه می‌کنند که در طی آن کم انگیزه ظاهر می‌شوند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما به خوبی می‌دانم که برای بازی کردن در بالاترین سطح، باید هر روز تلاش کنم، حتی در روزهایی که ممکن است انگیزه تلاش مداوم در من نباشد. من عاشق بازی، رقابت و هواداران خود هستم، به همین خاطر به شدت تلاش می‌کنم.
آنها از من حمایت می‌کنند، بنابراین هر آنچه را که در توانم است، برای آنها انجام می‌دهم.
من به خودم و به این ورزش متعهد هستم، در نتیجه هر روز تمام تلاش خود را می‌کنم و با تمام وجود کار می‌کنم تا اطمینان پیدا کنم هنگامی که به زمین بازی قدم می‌گذارم، در بهترین سطح خود قرار دارم.
 
*تمام افکار خود را به پیروز شدن در بازی اختصاص دهید

من اهدافی را تعیین می‌کنم تا روح و روان خود را همچون بدنم پرورش دهم. قدرت روحی و روانی به اندازه قدرت بدنی پراهمیت است و به من کمک می‌کند چه در داخل زمین بازی و چه خارج از آن به موفقیت بیشتری دست یابم.

من همیشه بررسی می‌کنم که آیا آهنگ‌های مناسبی برای گوش دادن در اختیار دارم یا خیر، چرا که به افزایش انگیزه و تلاش من کمک می‌کند. من از گوش دادن به موسیقی هیپ هاپ و رگا (موسیقی مردمی جامائیکا) لذت می‌برم.
 
*عملکرد خود را با استفاده از رژیم‌های غذایی تأمین کننده سوخت و ساز بدن افزایش دهید

من مراقب رژیم غذایی خود هستم، غذاهای سالم می‌خورم و از مصرف چیزهایی که برای سلامتی‌ام مضر هستند، از جمله: الکل، نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی و غذاهای فرآوری شده پرهیز می‌کنم. تاکید من بر خوردن غذاهای کامل و ساده‌ای مثل میوه‌ها و سبزیجات تازه، غلات کامل و پروتئین‌های کم چرب است. من عاشق ماهی تازه هستم و بخش زیادی از پروتئین مورد نیاز بدن خود را با خوردن آن به دست می‌آورم همچنین، آب مورد نیاز بدن خود را با استفاده از یک نوشیدنی ورزشی که برای تمرینات و مسابقات به من انرژی زیادی می‌بخشد، تامین می‌کنم، این نوشیدنی ترکیبی از کربوهیدرات‌هایی است که استقامت‌ را افزایش می‌دهند و سطح مواد قندی آن کمتر از بسیاری دیگر از نوشیدنی‌های ورزشی است.
علاوه‌بر آن، این نوشیدنی حاوی الکترولیت‌هایی است که به جذب آب کمک می‌کند و دارای ویتامین ب12 است که با خستگی مبارزه می‌کند.
 
*اگر می‌خواهید همواره بهترین باشید، نیرو و انرژی از دست رفته را به بدن خود بازگردانید:

خواب و استراحت کافی عاملی بسیار مهم برای بهره‌بردن هرچه بیشتر از تمرینات است. من شب‌ها زود می‌خوابم و صبح‌ها نیز زود از خواب بیدار می‌شوم، به خصوص پیش از مسابقات خواب به بازیابی ماهیچه‌ها و عضلات من که مسئله بسیار مهمی است، کمک می‌کند.

ورزش و تمرینات ژیمناستیک ضروری هستند، اما داشتن یک سبک زندگی همراه با آرامش به شما کمک می‌کند که همواره بهترین باشید، چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی و روانی.
من اوقات فراغت خود را با خانواده و دوستانم سپری می‌کنم، چراکه به آرامش و مثبت شدن طرز فکر من کمک می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
کریستیانو تو عالی هستی بهترینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
من خاك پاى رونالدو هستم
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
جالب بود
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
مثل همیشه موفق باشی قهرمان. تولدت مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
عاشقتم کریس دیوونه ی بازیتم موفق باشی
آخرین اخبار