ستاره پرتغالی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی با رم از سوال یکی از خبرنگاران عصبانی شد و نشست را نیمه کاره رها کرد.

رونالدو کنفرانس خبری را نیمه کاره رها کرد

کریستیانو رونالدو که همراه با زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی چهارشنبه شب مقابل آ اس رم شرکت کرده بود ،به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص ناکامی او در گلزنی خارج از خانه با عصبانیت واکنش نشان داد و جلسه را ترک کرد.

رونالدو در فصل جاری با زدن 11 گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رکورد تازه ای در این رقابت ها بر جای گذاشت و با 88 گل زده در 121 مسابقه برترین گلزن تاریخ این مسابقات است.

اما وقتی از رونالدو سوال شد چرا پس از گلزنی در پیروزی 2-0 رئال مادرید در ایبار در 29 نوامبر دیگر نتوانسته در بیرون از خانه گلزنی کند، او عصبانی شد و گفت: از زمانی که به رئال آمده ام کدام بازیکن دیگری توانسته بیشتر از من در خارج از خانه گل بزند؟ بازیکنی را نام ببرید که بیشتر از من گل زده باشد، سپس رونالدو باگفتن این که جوابی ندارید؟ بسیار خب از همه متشکرم، کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد.

رونالدو این فصل در تمام رقابت ها 32 گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده  است. او در خانه 21 گل و در خارج از خانه 11 بار گل زده است.
او پس از گلزنی در برابر ایبار در 4 بازی خارج از خانه برای رئال بازی کرده است، بدون این که گلی بزند،او در مسابقات اخیر لالیگا نیز در برابر رئال بتیس و گرانادا درخششی نداشت.

اوایل این هفته، پس از دو بار گلزنی رونالدو در پیروزی 4-2 رئال مقابل اتلتیک بیلبائو در برنابئو، زین الدین زیدان بار دیگر بر اهمیت رونالدو برای تیمش تاکید کرد.

او ابراز امیدواری کرد رونالدو بتواند اولین گل خارج از خانه خود پس از ماه نوامبر را مقابل رم به ثمر برساند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رونالدو ، رئال مادرید ، رم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار