ستاره پرتغالی رئال مادرید به پنالتی متفاوتی که مسی در بازی با سلتا ویگو زد واکنش نشان داد.

واکنش رونالدو به پنالتی متفاوت مسی
در جریان پیروزی 6-1 بارسلونا مقابل سلتاویگو وقتی داور یک ضربه پنالتی را به سود بارسا اعلام کرد، مسی پشت توپ ایستاد اما به جای ضربه مستقیم به سوارز پاس داد تا او گل سوم خود را به ثمر برساند.

کریستیانو رونالدو در واکنش به این پنالتی مسی ادعا کرد که می داند چرا لیونل مسی پنالتی خود را در برابر سلتا ویگو، به سوارز پاس داد.

او در کنفرانس مطبوعاتی پیش ازبازی رئال مادرید با رم در لیگ قهرمانان اروپا گفت: من می دانم که چرا لئو آن کار را کرد و قصد ندارم بیشتر از این چیزی بگویم، حالا شما می توانید هر فکری می خواهید بکنید. 

در مورد این که رونالدو به چه چیزی اشاره داشته، گمانه زنی های مختلفی وجود دارد:

برخی فکر می کنند منظور او این است که مسی می خواست تعداد گل های سوارز بیشتر شود، تا مهاجم اروگوئه ای برای کسب عنوان بهترین گلزن لالیگا از رونالدو پیشی بگیرد.

با این حال نیمار پس از بازی گفت، آن پاس برای او بود و اگر مسی می خواست سوارز گل بزند، به او اجازه می داد همان اول پشت توپ بایستد.

گروه دیگری فکر می کنند مسی که در آستانه ثبت گل سیصدم خود در لالیگا است می خواست نشان دهد اعداد و ارقام برای او مهم نیستند و این موضوع نیز مطرح شده است که مسی پنالتی را با شیوه ای متفاوت نسبت به رونالدو زد، چرا که او بیش از حد خودخواه است و مصمم است رکورد گلزنی خود را افزایش دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار