رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید از آغاز طرح‌های جدید قبل از اتمام طرح‌های متعدد نیمه‌تمام در شهر جلوگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سید احمدعلی عاملی در یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در حال حاضر در حال بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری هستیم، اظهار کرد: لزوم تغییر در ساختار شهرداری به میزان بسیاری احساس می‌شود که سبب تسریع در انجام کار مردم، کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از بزرگ شدن تشکیلات شود.

وی اضافه کرد: با وجود برون‌سپاری‌های شهرداری هر روز شاهد بزرگتر شدن شهرداری و سازمان‌های آن شده‌ایم که این موضوع باید اصلاح شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در سطح شهر تصریح کرد: باید از آغاز طرح‌های جدید قبل از اتمام طرح‌های متعدد نیمه‌تمام در شهر جلوگیری شود.

وی با تاکید بر رفع مشکلات کیفی کار‌های عمرانی شهرداری به ویژه در طرح‌های اجرایی در مناطق شهر ادامه داد: نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی باید پیگیری‌های لازم را در زمینه تحقق قدر‌السهم کمک‌های دولت به اعتبارات طرح‌های مهم و ملی استان اصفهان از جمله مترو و قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران انجام بدهند.

عاملی با اشاره به اینکه با توجه به رویکرد تدوین بودجه سال آینده شهردارری جهت‌گیری انقباضی در اعتبارات عمرانی و انبساطی در اعتبارات جاری به شرح زیر است، تاکید کرد: درآمد‌های ناشی از عوارض عمومی هشت درصد کاهش و اعتبارات جاری 37.6 دهم درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های پرسنلی مصوب در سال جاری افزایش 29 درصدی داشته و برای سال آینده پیشنهاد افزایش 38 درصدی بوده است، افزود: هزینه‌های اداری در سال جاری افزایش 40 درصدی داشته و در بودجه سال آتی پیشنهاد کاهش 23 درصدی بوده است.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درآمد‌های ناشی از وجوه اموال شهرداری 44 درصد افزایش دارد و افزایش 120 درصدی کمک‌های دولت به شهرداری در بودجه سال آتی شهرداری پیش‌بینی شده است و افزایش 37.7 دهم درصدی برای سایر منابع پیش‌بینی شده است. 


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.