شهردار تبریز از تحقق 86 درصدی بودجه سال 93 این شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، نجفی در جلسه شورای اسلامی این شهر گفت: در سال 93 حدود 21 هزار و 500 میلیارد ریال تحقق بودجه داشتیم.

وی همچنین به میزان کمک های شهرداری تبریز به سازمان قطار شهری اشاره کرد و افزود: در سال گذشته شهرداری دوهزارو 460 میلیارد ریال به قطار شهری کمک کرده و دوهزار میلیارد ریال نیز اوراق مشارکت برای مترو به فروش رفته است.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه به موفقیت تیم مذاکره کننده در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: در این مذاکرات توانستیم ضمن حفظ داشته های خود، در لغو تحریم ها نیز موفق عمل کنیم.

شهرام دبیری همچنین به وضعیت شهر تبریز اشاره کرد و افزود: برای دگرگون کردن چهره فعلی شهر باید طرح سنجش عدالت در شهر اجرایی شود تا تمام مناطق شهر از خدمات یکسان بهره مند شوند.

جواد ششگلانی دیگر عضو این شورا نیز با انتقاد از وضعیت آسفالت خیابان ها، گفت: بیشتر مسافران از وضعیت آسفالت تبریز گلایه داشتند که امیدوارم در سالجاری فکری به حال این وضعیت شود.

در این جلسه همچنین نامه فرماندار در خصوص ایرادات قانونی لایحه بودجه سال 94 مطرح و موارد بررسی شد.

در این جلسه در خصوص اشکالات قانونی بودجه سال 94 در 16 بند مطرح شد و از 16 بند ایراد وارده توسط فرمانداری در جلسه شورای شهر 10 بند بررسی شد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.