پسر شهید سردار ستار اورنگ در آیین وداع پرشور مردم کهگیلویه وبویراحمد با این شهید والامقام گفت: شهادت برای ما امروز زیباتر از هرچیز دیگری است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ستوان دوم پاسدار پیمان اورنگ در مراسم تشییع پدرش افزود: درست است که سایه پدر دیگر بر سر ما نیست اما افتخار می کنیم که پدرمان در راه دفاع از حریم اهل بیت (س) به شهادت رسیده است. 

وی گفت: سالها بود که پدرم بی تاب شهادت بود و امروز مرادش که همان شهادت در راه خدا و تشییع بر دست دوستداران شهدا بود، محقق شد. 

فرزند شهید اورنگ بیان کرد: تا خون در رگ ماست حافظ ولایت فقیه و رهبری هستیم و نخواهیم گذاشت دشمن چشم طمع به این مملکت داشته باشد. 
سروان پاسدار اورنگ تصریح کرد: ما برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت زینب (س)با افتخار جان می دهیم و پدرمان نیز با این سلوک در جوار حضرت زینب (س) به افتخار شهادت نائل آمد. 

فرزند سردار شهید اورنگ با بیان اینکه جان دادن در راه دین، عزت و حرم اهل بیت علیه السلام برای خانواده شهدا افتخار بزرگی است، تصریح کرد: دشمن امروز امت اسلام تکفر یهودی و آل سعود است . 

وی از حضور پرشور و ابراز همدردی مردم کهگیلویه وبویراحمد در ادای احترام به سردار شهید اورنگ و دیگر شهدای این خطه تقدیر کرد. 
 
انتهای پیام /ع
برچسب ها: تشییع ، شهید اورنگ ، یاسوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.