مسابقات اسکواش دانش آموزی استان همدان، گرامی داشت دهه فجربا معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس هیات اسکواش استان همدان  گفت: این مسابقات به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمیت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد که در آن٧٠ نفر از نونهالان دختر شرکت کردند.

فاطمه سادات شبیری افزود: مسابقات در دو رده سني زير ٩ سال و زير ١١ سال در سالن حجاب برگزار شد که هدف از برگزاری این مسابقات شناسايي مستعدين مسابقه اسكواش دانش آموزي بود.

وی افزود: در پایان این مسابقات ارمغان دهقانی بر سکوی نخست ایستاد ، فاطمه دست پیمان دوم شد و آیسان ساغرچیان عنوان سوم را کسب کرد.

وی تصریح کرد: اين مسابقه در جمع مسئولين مدرسه و والدين دانش آموزان برگزار شد و در پايان ضمن دعوت از منتخبين براي حضور جدي در تمرينات اسكواش تحت نظر هيت استان از آنها تقدير به عمل آمد.

رئیس هیات اسکواش استان همدان همچنین از پایان کار نخستین جشنواره دانش آموزی طرح های برتر اسکواش همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: از زمان شروع جشنواره بيش از ١٠٠ إثر به با موضوع رشته ورزشي اسكواش در قالب روزنامه ديواري ماكت بروشور توسط دانش آموزان از، مدارس استان همدان به هيات اسكواش استان إرسال شد.

فاطمه سادات شبیری ادامه داد: از آثار ارسالی دانش آموزان نمایشگاهی به مدت دو روز برای بازدید ورزشکاران والدین و علاقمندان برگزار شد و در پايان از ١٠ إثر برگزيده تجلیل شد.

انتهای پیام/س

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.